Gå til innhold

Oppgradere PC


Anbefalte innlegg

SItter å lurer på om jeg skal kjøpe nytt skjermkort eller om jeg skal bytte ut det meste.

Spec: AMD x4 955BE, 8gb ram, gforce 560ti

 

Vil prosessoren holde igjen visst jeg kjøper feks gtx770 eller 780?

Holder den litt til eller burde jeg kjøpe ny? har snust litt på i7-4770K, men gidder ikke å kjøpe ny visst det ikke er nødvendig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SItter å lurer på om jeg skal kjøpe nytt skjermkort eller om jeg skal bytte ut det meste.

Spec: AMD x4 955BE, 8gb ram, gforce 560ti

 

Vil prosessoren holde igjen visst jeg kjøper feks gtx770 eller 780?

Holder den litt til eller burde jeg kjøpe ny? har snust litt på i7-4770K, men gidder ikke å kjøpe ny visst det ikke er nødvendig.

Jeg ville tatt en grundig fysisk rens av maskinen innvendig, inspisert skruer, ledninger, kontakter, kjøling, OSV. Så ville jeg undersøkt om der er nye oppdateringer for BIOS som er noe å hente fra. Når så maskinen er funnet feilfri, og i god stand, ville jag flyttet ut av C: alt som ikke kan slettes.

 

 

Da først ville jeg formatere og installere Windows på nytt, kjøre maskinen og vurdere om noe mer må gjøres.

Lenke til kommentar

SItter å lurer på om jeg skal kjøpe nytt skjermkort eller om jeg skal bytte ut det meste.

Spec: AMD x4 955BE, 8gb ram, gforce 560ti

 

Vil prosessoren holde igjen visst jeg kjøper feks gtx770 eller 780?

Holder den litt til eller burde jeg kjøpe ny? har snust litt på i7-4770K, men gidder ikke å kjøpe ny visst det ikke er nødvendig.

En kompis hadde en intel i5 760 firekjerner på 2.8ghz(boost 3,3)og samme skjermkort som deg og fikk mye bedre ytelse i bf4 ved å bytte til i4770k.

Gamle i5 760 er kanskje bittelitt bedre enn amd'en din?

 

Et nesten like bra og 700kr billigere alternativ er 4670k. Hvis du vil spare mer penger så finnes det sikkert noen brukbare amd prosessorer selv om intel yter best i flere spill og sikkert overklokker bedre.

Endret av oivindwold
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...