Gå til innhold

Wii på pc skjerm?

bongofrakongo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg sjekka så mye priser på skjerm, men blir vel fort billigere å investere i wii u som faktisk har hdmi?

Det å finne en skjerm på den størrelsen med kompositt/komponent tilkobling vet jeg ikke hvordan er.

Skrevet

Støtter forslaget med å kjøpe en Wii U. Koster bare 2000kr, og den kan gjøre alt en Wii kan (bortsett fra å spille Gamecube-spill, men kan hende det blir fikset senere). Da kan han spille Wii U-spill også.

Skrevet

Takket for tips , har allerede en wii med endel spill ;). Har en halvgammel flatskjerm 32 på loftstue som muligens blir enklest å bruke på rommet hans :). Så får far et påskudd for ny større tv der :).

Skrevet

Takket for tips , har allerede en wii med endel spill ;). Har en halvgammel flatskjerm 32 på loftstue som muligens blir enklest å bruke på rommet hans :). Så får far et påskudd for ny større tv der :).

Skrevet (endret)

Den gamle skjermen din, har den støtte for kompnent kabel? I så tilfelle ville jeg anbefalee det :) Innebærer vel også at du må kjøpe deg en Wii komponent kabel, men disse bør være rimelig lett og billig å få tak i nå. De medfølgende komposittkablene bør en styre unna så lenge den kobles opp mot HDTV`er, og helst uansett egentligl

Jeg surret en gang med å få koblet Wii opp mot VGA-inngangen på TV/PC-skjerm en gang med en spesial kabel. Resultatet ble helt OK,men ikke optimalt.

Endret av Mala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...