Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Skjermkort deffekt?


Anbefalte innlegg

Hey, for å starte rett på dette: http://www.komplett.no/sapphire-radeon-hd-7970-3gb-gddr5/759805 er mitt skjermkort. Nylig sluttet det å kunne dra bf4 på ultra etter det har det bare gått lengre og lengre ned. Nå takler det ikke BF4 på low settings. Kjører to skjermer og ble ikke noe bedre når jeg tok av den andre. Jeg har oppdatert alle tenkelig drivere og alt som jeg kan finne på. Under load ligger kortet på 40-60c veldig opp og ned. Noen ideer? Jeg har denne type uflaks med alt jeg kjøper. Har bestilt 27 ordrer fra komplett i mitt liv og så langt har jeg måtte returnert 21 av tingene, mulig 22.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det bare er deler så er du antagelig ikke forsiktig nok når du håndterer de. Statisk elektrisitet er nok til å knekke komponenter hvis man ikke jorder seg når man håndterer de.

Åjoda jeg bruker det blå båndet hele tiden og bruker å ikke røre noen andre steder enn å f.eks ta på hjørnet på cpu-en, bare på hjørnene på hk-et og på f.eks skjermkort tar jeg aldri på noe annet enn vifta.

Lenke til kommentar

statisk elektrisitet er delvis "oppskrytt", dvs kommer jo litt ann på om man har klær på seg som bygger opp mye elektrisitet og man gnir seg opptil masse ting og tar rett på delene, men ellers enn det er det nokk å ta på f.eks kabinettet (en plass det er metall) før man håndterer delene, så er man 90% sikker på å ikke ha noen større mengder statisk elektrisitet i seg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...