Gå til innhold

Konkurranse: Den sjette luken i romjuls-kalenderen er åpnet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det er feil på begge. Det er lett å finne ut hvilke av alternativene dere er ute etter, men begge spørsmålene har alternativer som ikke helt stemmer.

 

På spørsmål 1 så skriver dere ett tall, som stemmer overens med det dere har skrevet i anmeldensen av musen, men Logitech selv (ref. deres produktsider) sier noe annet.

 

På spørsmål 2 er antall knapper et definisjonsspørsmål, man forstår hvilket alternativ dere er ute etter, men ingen av alternativene stemmer dersom man teller med de 3 tradisjonelle knappene, venstre, midt og høyre museknapp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg mener det er feil på begge. Det er lett å finne ut hvilke av alternativene dere er ute etter, men begge spørsmålene har alternativer som ikke helt stemmer.

 

På spørsmål 1 så skriver dere ett tall, som stemmer overens med det dere har skrevet i anmeldensen av musen, men Logitech selv (ref. deres produktsider) sier noe annet.

 

På spørsmål 2 er antall knapper et definisjonsspørsmål, man forstår hvilket alternativ dere er ute etter, men ingen av alternativene stemmer dersom man teller med de 3 tradisjonelle knappene, venstre, midt og høyre museknapp.

 

et av alternativene på spørsmål 2 ser ut til å være i samsvar med det logitech sier. det er også det jeg teller.

Lenke til kommentar

et av alternativene på spørsmål 2 ser ut til å være i samsvar med det logitech sier. det er også det jeg teller.

 

Ja, som sagt, det er lett å se hvilket alternativ som menes, men det er likefullt "feil", siden de kun tenker på programmerbare knapper, og ikke de vanlige knappene. Og jeg syntes det blir galt når de spør spesifikt om "totalt" antall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

To spørsmål, og begge er unøyaktige.

 

På spørsmål 1 er alle svar teknisk sett riktig. Når musa klarer det riktige svaret klarer den også de under. I tillegg er det svaret man er ute etter unøyaktig i forhold til spesifikasjonene.

 

På spørsmål 2 har man sannsynligvis glemt å skrive inn programmerbare før knapper. Den har de vanlige knappene, scrollehjulet og av/på knappen i tillegg så dermed er ingen svar riktige slik det står.

Lenke til kommentar

 

et av alternativene på spørsmål 2 ser ut til å være i samsvar med det logitech sier. det er også det jeg teller.

 

Ja, som sagt, det er lett å se hvilket alternativ som menes, men det er likefullt "feil", siden de kun tenker på programmerbare knapper, og ikke de vanlige knappene. Og jeg syntes det blir galt når de spør spesifikt om "totalt" antall.

de vanlige knappene kan også programeres.

Lenke til kommentar

Spørmålene er formulert slik at alle svar på #1 er riktige, og alle svar på #2 er feil.

Jeg tok feil på #2, men Logitech bruker ordet "programerbare" ..så da blir det deifinisjons om "totalt" også inneholder av/på knappen eller endurance knappen. Uansett uklart formulert

Endret av Kjellvez
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...