Luuuringen Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skulle ta en kopi av min orginale winXP proff. cd... den er begynt å bli hakkete å fæl.. derfor laga jeg en isofil og alt slik en skal gjøre d... men jeg vet ikke hvordan en lager cd-en bootable...????? kan noen hjelpe meg, eller vise til en side med tutorial? på forhånd takk!
Blib Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 I nero så kan du vel bare velge "Make Bootable CD"?
Jazzcat Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skulle ta en kopi av min orginale winXP proff. cd... den er begynt å bli hakkete å fæl.. derfor laga jeg en isofil og alt slik en skal gjøre d... men jeg vet ikke hvordan en lager cd-en bootable...????? kan noen hjelpe meg, eller vise til en side med tutorial? på forhånd takk! Hvis du laget et ISO image av den orginale CD'en, blir den jo helt lik orginalen. Brenn ISO'en over på en CD, og den vil være bootbar.
Sportive. Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 Jeg skulle ta en kopi av min orginale winXP proff. cd... den er begynt å bli hakkete å fæl.. derfor laga jeg en isofil og alt slik en skal gjøre d... men jeg vet ikke hvordan en lager cd-en bootable...????? kan noen hjelpe meg, eller vise til en side med tutorial? på forhånd takk! Om du har en orginal, bootbar cd er jo det bare å ta en cd kopi ! Om ikke finner du mye om det på google.com
Kultom Skrevet 6. oktober 2003 Skrevet 6. oktober 2003 det er ikke alle orginale cd'ne som er boot bare. bare så det er sagt. han over forklarte fin hvordan man skulle gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå