Gå til innhold

TV-tilbyderne endrer vilkårene sine etter oppvask


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når blir dette praktisert for fult ?

jeg har gått gjennom vilkårene som står i klartekst på nettsidene for altibox og min underleverandør.

 

Der ser det forsatt ut som de operer med 2 måneds varsel på flere av tjenestene.

Skrevet (endret)

Canal digital har da "oppsigelses" mulig via kontaktskjema sitt. Iallefall på kabeltv, bredband og telefoni siden. Hadde ingen problemer med å si opp flere tjenester via kontaktskjemaet i høst.

 

Men det skal bemerkes at de fortsatt sende ut faktura til meg i 2 mnd etter at en tjeneste var sagt opp. Ble argelig at det tok hele 3 forsøk før de klarte rette opp i fakturasystemet sitt.

Endret av DGN
Skrevet

Canal digital har da "oppsigelses" mulig via kontaktskjema sitt. Iallefall på kabeltv, bredband og telefoni siden. Hadde ingen problemer med å si opp flere tjenester via kontaktskjemaet i høst.

 

Men det skal bemerkes at de fortsatt sende ut faktura til meg i 2 mnd etter at en tjeneste var sagt opp. Ble argelig at det tok hele 3 forsøk før de klarte rette opp i fakturasystemet sitt.

 

Canal digital Norge er parabol

  • 2 uker senere...
Skrevet

cropped.300x169.jpeg

Klagene fra forbrukerne har vunnet frem.

 

TV-tilbyderne endrer vilkårene sine etter oppvask

"Oppsigelsestiden er også et område hvor det har skjedd store forbedringer. Tidligere var det slik at flere tilbydere hadde en oppsigelsestid på hele fire måneder, men nå er det kun to selskaper som har mer én måned. Disse er Viasat og RiksTV, som begge har to måneder."

 

Rettelse: RiksTV har to måneder + innværende måned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...