Gå til innhold

"Stabile" PS2.....right


kinCaid

Anbefalte innlegg

At PS2'en aldri crasher er en MYTE.

Kjøpte PS2 hovedsakelig rundt juletider for å spille Tekken og Smackdown(en type spill som generellt mangler til PC),samt GTA3,RAYMAN og andre "konsoll-spill".

Sålangt har jeg hatt 14 totalcrash inkl. 2 som gjorde at jeg måtte formatere minnekortet.

På PC'n bruker jeg WinXP (før det Win2000) og har i samme tidsrom hatt.....NULL (0).

At folk sliter med Windows tror jeg grunner i at de rett å slett ikke vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Xp er vel den eneste stabile versjonen av windows."

 

Vel. Jeg kjører Windows Me, og det krasjer aldri. Har haugevis av spill, programmer og andre dippedutter installert. Så de som sier Win Me er ustabilt osv osv har et problem. At folk generelt sier at Windows er ustabilt og buggete skjønner jeg ikke. Jeg har nesten aldri problemer med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt min PS2 i 10-11 mnd nå, og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke har opplevd en eneste crash eller noe som kan ligne på det i det hele tatt.

Og da har jeg spilt: Jak and Daxter, GTA3, GT3, Salt Lake 2002, Donald Duck - Quack Attack, Dead or Alive 2, Red Faction, FIFA 2001, FIFA 2002 og en 10-12 andre titler.

Lenke til kommentar

ME'n min krasjer både titt og ofte ihvertfall. Men, jeg har en del SDK'er og slikt inne som kanskje bidrar til instabiliteten. Uansett er det irriterende. Og hvis XP hadde støttet alle de gamle favorittspillene mine hadde jeg nok byttet til det.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli litt redd når jeg leser at Microsoft skal begynne å lage programvare (Win CE) til kjøre computerene i den nye 7 serien til BMW. Så ser du en ny BMW på Autobahn der bagasje lokket åpner og lukker seg og alle viduene står åpne selv om det regner så kan du vel tenke selv hva grunnen er.

Lenke til kommentar

Quote:


Roamer skrev (2002-03-08 05:22):

ME'n min krasjer både titt og ofte ihvertfall. ...<deletia>... Og hvis XP hadde støttet alle de gamle favorittspillene mine hadde jeg nok byttet til det.


 

Jeg har en Me Maskin (ASUS P3V4X/P3-650Mhz/384Mb/GF2MX32) og en XP Pro maskin (ASUS A7A266/TBird 1.33GHz/512Mb/GF2PRO64) og begge er rimelig stabile.

 

Jeg hadde en litt artig opplevelse med kompabilitet Me vs XP - Lego Stunt Rally nektet fullstendig å kjøre på Me. Installerte på XP - Huket av Windows 95 kompabilitet i properties, og vips - kjørte uten problemer. Jeg ble positivt overrasket over XP.

 

Hvilke spill er det som ikke virker under XP?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Har hatt PS2 i snart ett år. Har aldri opplevd at min PS2 har krasjet som et resultat av hardwaren, derimot har jeg opplevd buggy software - antageligvis et resultat av stramme deadlines.

 

Men, jeg vet at PS2 er følsom overfor "dårlig miljø" akkurat som annen nygenerasjons hardware. Særlig varme og støv er et problem på demomodeller som står påslått kontinuerlig inni et lite skap i butikker, etc.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


On 2002-04-25 18:16, StaBBer skrev:

Der sa du det ja...Jeg har ofte sett min venns PS2 kræsje ofte... Og min Xbox har ALDRI kræsjet(nesten et paradoks dette..).


 

Og hvor lenge har du hatt Xboxen din, i forhold til din venn? Gi det tid, du vet hva sier: "Hvis det ikke kræsjer, så er det ikke Microsoft!"

Lenke til kommentar

Quote:


Og hvor lenge har du hatt Xboxen din, i forhold til din venn? Gi det tid, du vet hva sier: "Hvis det ikke kræsjer, så er det ikke Microsoft!"



 

Så siden det aldri er Windows XP sin skyld at det kræsjer, så er ikke det MS det da??

 

Eneste gang det kræsjer, er når ATI driverne setter i gang. Det er ikke MS's sin skyld.. Så det er ikke sant! Jeg forsvarer ikke MS sin foretnings virksomhet. Men det er ikke sånn at IBM f.eks. har mye renere foretning! De er bare ikke så store lenger... Men MS har mange veldig dårlige metoder, men de har ikke bare brakt vondt med seg. De har gjort PC tilgjenglig for almenheten.

 

Så alt MS driver med er ikke så forferdelig. Det er naivt og tro at allt er ille med de..

Lenke til kommentar

har hatt en del klikks i gta3 - når jeg fløy dodo langt ut på havet, og det gjør jo ingenting. men når jeg gjorde et oppdrag for R i parken så gikk jeg inn doen rett etter og ha fått oppdraget så gikk jeg ut igjen og det klikket... saver alltid 2 saves nå og saver ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...