Gå til innhold

Gaming headsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte Qpad QH-90 og et billig og greit lydkort i sommer - jeg ønsket noe som lukket, dekte øret, og gad litt "mmf", og i beste fall demped omgivelselyd.

 

Hadde tidligere Logitech G35, men var særdeles ikke fornøyd med det. Lydopplevelsen med G35 vs. QH-90 er ikke natt og dag - men QH-90 oppleves mye renere.

 

 

- Qpad QH-90 (omtale kan leses her)

- Asus Xonar (etter egen erfaring fungerer det med Windows 7 og 8 og 8.1)

Totalt: 1277,- ink. frakt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte Qpad QH-90 og et billig og greit lydkort i sommer - jeg ønsket noe som lukket, dekte øret, og gad litt "mmf", og i beste fall demped omgivelselyd.

 

Hadde tidligere Logitech G35, men var særdeles ikke fornøyd med det. Lydopplevelsen med G35 vs. QH-90 er ikke natt og dag - men QH-90 oppleves mye renere.

 

 

- Qpad QH-90 (omtale kan leses her)

- Asus Xonar (etter egen erfaring fungerer det med Windows 7 og 8 og 8.1)

 

Totalt: 1277,- ink. frakt.

 

I følge denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=d1rXcJuEsy0

så trenger man ikke et dedikert lydkort. Jeg bruker selv det innebygde lydkortet på mitt hovedkort og har ikke noe å utsette på lyden. Nå er ikke jeg særlig kresen, men vil påstå at lyden fra hovedkortet er mer enn bra nok.

 

Selv bruker jeg er Razer Kraken Pro (analog). Eneste negative er at putene er litt små så selve klokka presser på øret, noe som kan gjøre vondt over lengre tid.

Lenke til kommentar

 

I følge denne videoen: http://www.youtube.com/watch?v=d1rXcJuEsy0

så trenger man ikke et dedikert lydkort. Jeg bruker selv det innebygde lydkortet på mitt hovedkort og har ikke noe å utsette på lyden. Nå er ikke jeg særlig kresen, men vil påstå at lyden fra hovedkortet er mer enn bra nok.

 

Selv bruker jeg er Razer Kraken Pro (analog). Eneste negative er at putene er litt små så selve klokka presser på øret, noe som kan gjøre vondt over lengre tid.

Plissssssss ikke arrester meg for å spise ost :( HAHA :p

Lenke til kommentar

Bruker Astro A40 selv. Meget fornøyd. Veldig mye mer penger enn 1000kr da. Hadde et G930 før. Men det begynte å skurre og skru seg av osv. Kompis som kjøpte samme head sett samtidig og sliter med det samme. Ikke kjøp lyd kort (PCI/PciEx). Er ikke verdt penga i forhold til hovedkort lyden.

 

Bruk den bakre lyd utgangen hvis du sliter med støy fra pcen. (Dette er hvis du har lydutgang på kabinette foran f.eks.)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett litt rundt tror jeg går for Astro A40. Alt rundt det headsett ser bra ut og jeg vil ha et headsett som holder et par år også. Så det er likså greit å gi såpass for det da.

 

Med D2X Xonar-lydkortet og dette headsettet kommer lyden til å bli diggbart!

 

Btw takk for svar :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...