Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne fett i ansiktet?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei

 

Er 17 år og har litt for mye fett i ansiktet, dobbelhake når jeg bøyer hodet litt ned og lite markert i ansiktet. Begynner og irritere meg litt og vil gjerne gjøre noe med det, men poenget er at jeg skjønner ikke hvorfor det er der i det hele tatt. Har alltid hatt det, så kan være noe med gener? Vil ikke si jeg er veldig trent,men er tynn rett over undervektig og rundt 180 høy.

 

Spiser sundt, drikker vanvittig mye vann og lite brus, men kan ikke akkurat si at det hjelper. Er det noen spesielle øvelser eller et eller annet som hjelper?



Anonymous poster hash: 78dd8...05d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei

 

Er 17 år og har litt for mye fett i ansiktet, dobbelhake når jeg bøyer hodet litt ned og lite markert i ansiktet. Begynner og irritere meg litt og vil gjerne gjøre noe med det, men poenget er at jeg skjønner ikke hvorfor det er der i det hele tatt. Har alltid hatt det, så kan være noe med gener? Vil ikke si jeg er veldig trent,men er tynn rett over undervektig og rundt 180 høy.

 

Spiser sundt, drikker vanvittig mye vann og lite brus, men kan ikke akkurat si at det hjelper. Er det noen spesielle øvelser eller et eller annet som hjelper?

 

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

 

 

Når eg leser denne tråden, så tenker eg at problemet ditt heller er i hodet enn i ansiktet om du skjønner. Pass på at du ikkje vikler deg inn i anorexia, for en ungdom som er 180cm høy og bare veier 65kg er fryktelig tynn.

Lenke til kommentar

 

Når eg leser denne tråden, så tenker eg at problemet ditt heller er i hodet enn i ansiktet om du skjønner. Pass på at du ikkje vikler deg inn i anorexia, for en ungdom som er 180cm høy og bare veier 65kg er fryktelig tynn.

 

Det er så klart fint at man er oppmerksom på spiseforstyrrelser men synes det blir feil å blande noe slikt inn i en tråd som denne.

 

Det finnes metoder for å gjøre noe med det men synes du burde fylle 2 hele tiår minimum før du tenker å gjøre noe med det på andre enn helt naturlige måter.

Lenke til kommentar

Er ikke veldig unormalt å ha litt ekstra fett i fjeset. Hvis du googler "baby face" så kommer det mange treff på like spørsmål fra andre. Nå er du bare 17, så det kan forbedre seg litt. Nå er det vanskelig å bedømme uten å ha sett bilde, men det var i alle fall det første jeg tenkte etter beskrivelsen din.

Lenke til kommentar

 

Hei

 

Er 17 år og har litt for mye fett i ansiktet, dobbelhake når jeg bøyer hodet litt ned og lite markert i ansiktet. Begynner og irritere meg litt og vil gjerne gjøre noe med det, men poenget er at jeg skjønner ikke hvorfor det er der i det hele tatt. Har alltid hatt det, så kan være noe med gener? Vil ikke si jeg er veldig trent,men er tynn rett over undervektig og rundt 180 høy.

 

Spiser sundt, drikker vanvittig mye vann og lite brus, men kan ikke akkurat si at det hjelper. Er det noen spesielle øvelser eller et eller annet som hjelper?

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

 

kan du fortelle hva kostholdet ditt består av? når jeg begynte med styrketrening og begynte å spise riktig fikk jeg slankere hake og mer markert ansikt.

 

Anonymous poster hash: a2752...374

Lenke til kommentar

 

Når eg leser denne tråden, så tenker eg at problemet ditt heller er i hodet enn i ansiktet om du skjønner. Pass på at du ikkje vikler deg inn i anorexia, for en ungdom som er 180cm høy og bare veier 65kg er fryktelig tynn.

Det er ikke i hodet mitt og jeg kommer ikke til å få anorexia. Og jeg er tynn, ikke fryktelig tynn. Eneste jeg lurte på var om det var en løsning som kunne hjelpe, hvis ikke så greit da får jeg leve med det.

 

 

Kostholdet mitt er så og si youghurt med god dag, knekkebrød leverpostei osv osv, normal husmannskost, mye laks og wok. Drikker omtrent bare vann, tar meg litt brus av og til men ikke noe ellers.

 

Begynner på treningssenter i Januar så mulig det bedrer seg da, men vil ikke kalle meg såpass utrent at det burde ha så veldig mye å si. Vi får se.

 

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

For å si det sånn, om man bare ser ansiktet mitt kan folk tro jeg er lubben/feit.

 

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

Lenke til kommentar

 

Det er ikke i hodet mitt og jeg kommer ikke til å få anorexia. Og jeg er tynn, ikke fryktelig tynn. Eneste jeg lurte på var om det var en løsning som kunne hjelpe, hvis ikke så greit da får jeg leve med det.

 

 

Kostholdet mitt er så og si youghurt med god dag, knekkebrød leverpostei osv osv, normal husmannskost, mye laks og wok. Drikker omtrent bare vann, tar meg litt brus av og til men ikke noe ellers.

 

Begynner på treningssenter i Januar så mulig det bedrer seg da, men vil ikke kalle meg såpass utrent at det burde ha så veldig mye å si. Vi får se.

 

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

For å si det sånn, om man bare ser ansiktet mitt kan folk tro jeg er lubben/feit.

 

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

 

jeg regner med at du mener god morgen? god morgen har masse sukker i seg. det virker som at du har får i deg altfor lite kalorier ergo får du ikke forbrent fettet. begynn å tren styrke og begynn å spis et ORDENTLIG kosthold. du trenger 2000 kcal om dagen og jeg nekter å tru at du får i deg det.

 

 

Anonymous poster hash: a2752...374

Lenke til kommentar

 

jeg regner med at du mener god morgen? god morgen har masse sukker i seg. det virker som at du har får i deg altfor lite kalorier ergo får du ikke forbrent fettet. begynn å tren styrke og begynn å spis et ORDENTLIG kosthold. du trenger 2000 kcal om dagen og jeg nekter å tru at du får i deg det.

 

 

Anonymous poster hash: a2752...374

 

Nei jeg mener god dag, også blander jeg det med youghurt. Og som sagt jeg begynner på treningssenter i januar så får vi se. Kostholdet mitt er ordentlig det har jeg blitt fortalt av utallige leger nå.

 

Anonymous poster hash: 78dd8...05d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...