Niklasp Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 I dag kan du vinne mange flotte premier.Konkurranse: Dette kan du vinne i luke 8
ZweiNor Skrevet 7. desember 2013 Skrevet 7. desember 2013 Kjapp btw; Linken til HW.no går egentlig til gamer.no sin kalender 7
Ashaman88 Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Og Amobil-linken går til oversikten over vinnere. Endret 8. desember 2013 av Ashaman88 2
jnnyk Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Syntes dere burde lære dere dett med linker altså . Er litt irriterende at linkene ikke stemmer ? 2
Ham&Cheese Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Vinne Gear og Note III igjen? Klager ikke jeg!
mysjkin Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Og akam-linken går til gårsdagens "luke" ... :-/
mysjkin Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 og om man prøver å gjøre det dere ikke fikk til i artikkelen og går mauelt til "www.hardware.no/julekalender" ender man også på gårdsdagens kalender... Ser ut for noe litt mislykket automatisering her... 1
GaffaDuck Skrevet 8. desember 2013 Skrevet 8. desember 2013 Kjapp btw; Linken til HW.no går egentlig til gamer.no sin kalender Fortsatt ikke fått ordnet :/ Er ikke meningen at man skal kunne vinne note 3 tror jeg
Niklasp Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Skrevet 9. desember 2013 Kjapp btw; Linken til HW.no går egentlig til gamer.no sin kalender Fortsatt ikke fått ordnet :/ Er ikke meningen at man skal kunne vinne note 3 tror jeg Hei! Beklager for at lenken ikke ble fikset før nå. Lenkene våre går alltid til den nyeste kalenderluken, så det er rart det ikke fungerte i går. Hardware.no-lenken som pekte til Gamer.no var forøvrig helt og holdent min feil. Beklager! - Niklas
The mystical forest Skrevet 10. desember 2013 Skrevet 10. desember 2013 "En ny dag og et nytt produkt. Hos Amobil.no kan du vinne 4G-telefonen ZTE Nubia Z5. Denne telefonen gir deg mye kraft for pengene, og har en stor og fin 5-tommer skjerm, full HD-oppløsning og det meste du kan trenge av funksjoner." Stemmer det at den har 4G o.O?
Anbefalte innlegg