Gå til innhold

Flust av personlige opplysninger lekket etter datainnbrudd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Illustrasjon, ikke faktisk hendelse. Finlandshetten viser at han er kriminell, og dataskjermen, samt den intense stirringen, illustrerer at det er kriminalitet man bruker datamaskin til. At bildet ikke viser fremgangsmåte er ingen krise, siden det heller ikke er hensikten med denne artikkelen. SÅNN! Da håper jeg denne diskusjonen kan legges død.

 

Bildet er forøvrig hentet fra Shutterstock, som det så fint står i bildeteksten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Illustrasjon, ikke faktisk hendelse. Finlandshetten viser at han er kriminell, og dataskjermen, samt den intense stirringen, illustrerer at det er kriminalitet man bruker datamaskin til. At bildet ikke viser fremgangsmåte er ingen krise, siden det heller ikke er hensikten med denne artikkelen. SÅNN! Da håper jeg denne diskusjonen kan legges død.

 

Bildet er forøvrig hentet fra Shutterstock, som det så fint står i bildeteksten.

 

Det var ikke lagt opp til noe diskusjon, jeg lurer faktisk på om de har kjøpt bildet eller produserer de selv. Lurer fordi det var utrolig dårlig shoppa skjermbilde, og lurte på om de kjøpte det slik eller om det var de som la det på.

 

Men ser nå at det står shuttersock der og at de sikkert har tatt det derifra. Men til fremtiden kanskje de bør produsere noe selv eller kjøpe noe av kvalitet.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...