Cthulhu Skrevet 28. november 2013 Skrevet 28. november 2013 Datadistributøren legges ned, og Multicom tar over PS.no.Kroken på døra for Hattelco
sedsberg Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Overtagelsen vil heller ikke ha noe å si for returer og garantier – dette vil fortsette som vanlig for dagens PS.no-kunder. Meg i rompa! Kontoen hos ps.no er sletta så der røyk alle garantier og reklamasjonsretter.
ATWindsor Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Håper PS.no kommer ok igjennom dette, var egentlig en av mine favorittnettbutikker. AtW
Utsnik Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Det var min favorittnettbutikk helt til de ødela alt ved å starte med møbler osv. Hjalp ikke akkurat at de fjernet en del produsenter fra sortimentet sitt 2
OlaOlablakken Skrevet 29. november 2013 Skrevet 29. november 2013 Overtagelsen vil heller ikke ha noe å si for returer og garantier ? dette vil fortsette som vanlig for dagens PS.no-kunder. Meg i rompa! Kontoen hos ps.no er sletta så der røyk alle garantier og reklamasjonsretter. Tull..bare ring/send mail så ordner det seg....
TJWebDotNO Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Tjas, har du kvittering og kan vise til den vil det fungere. Samt de har kundedatabasen / forholdene til PS.no liggende enda dersom du tar kontakt via e-post etter hva jeg forstår.
sedsberg Skrevet 30. november 2013 Skrevet 30. november 2013 Sendte en epost og de bekrefter at de sliter litt med overføringen av databasene.
ps.no Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 (endret) Meg i rompa! Kontoen hos ps.no er sletta så der røyk alle garantier og reklamasjonsretter. Pga bytte til nytt system fikk vi dessverre ikke over alle gamle logg-inn og ordrehistorikk. Service og reklamasjon behandles som normalt - se http://www.ps.no/support Endret 2. desember 2013 av ps.no
sedsberg Skrevet 2. desember 2013 Skrevet 2. desember 2013 Det er jo flott når en stolte på at ordre- og fakturahistorikk lå trygt hos ps.no. Så plutselig uten forvarsel og mulighet til å hente de ut så er de borte. Farvell garanti og reklamasjonsrett.
hotjo Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 For de som frykta/frykter at den gode kundebehandlingen ps.no praktiserte skulle forsvinne, så kan det sies at det hadde de helt rett i.! den eksisterer IKKE lengere. Har et produkt som er 6.mnd gammelt, de gidder ikke å svare, bare videresender deg til support til produsenten, der ble jeg bedt om å ta kontakt med ps, må fortelle at ps ikke er hva de var (multicom har overtatt de) og at det ikke var noe hjelp å få der. Når de skjønner problemet mitt, så får jeg hjelp.
hotjo Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Først, til hardware, gjør det mulig å gå inn å redigere innlegg. Glemte å si i forrige innlegg, Nå er garantert 13 års kundeforhold hos ps.no HISTORIE
Mydog Skrevet 4. mars 2014 Skrevet 4. mars 2014 Først, til hardware, gjør det mulig å gå inn å redigere innlegg. Glemte å si i forrige innlegg, Nå er garantert 13 års kundeforhold hos ps.no HISTORIE Tror ikke de bryr seg siden de er konkurs og borte, reklamasjon/garanti saker må du nå ta med produsent evt. importør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå