Gå til innhold

Billig og bra printer?


Anbefalte innlegg

Har 0 peiling på printere, og må kjøpe ny etter at den gamle tok kvelden.

Den skal brukes for det meste til å skrive ut dokumenter og e-mailer. Vil en billig Epson til ca 500 gjøre jobben? Eller er den like bra som prisen tilsier? Burde jeg gå litt opp i pris for å få mye bedre kvalitet? Brukes ganske sjelden og aldri til noe foto eller grafikk.

 

Kom gjerne med forslag opp til 1000 kr.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er sånne tilfeldige utskrifter, og lite photo og farge, ville jeg sett på chlas olson hvilke printere du får erstatnings patron til, og kjøpt den billigste de har av dem, samme hvilket merke :)

 

jeg kjøpte nylig en HP 3250 (eller 3240 husker ikke) på el-kjøp til 300kr...

 

jeg er fullt klar over at en blekkpatron koster 350kr eller så til denne printeren(på elkjøp), men når jeg er ferdig med den som fulgte med skriveren, kjøper jeg enten en ny skriver til ca 300, eller en original blekk patron til 200kr på chlas olson (ja det er faktisk 100kr!!! i differanse på originale blekk patroner fra svensken til el-kjøp...for ikke å snakke om USB kabler)

 

hvis du ikke skriver ut mye, og ikke har store krav, kjøp en billig printer og enten finn billige patroner etterpå, eller kast den når den første er tom, og kjøp en den "neste" printeren som er på tilbud da....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...