Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli venn med crush


Anbefalte innlegg

lurer på hvordan man blir venn med crush vi har pratet mye i sosiale medier og sånt men tørr ikke å gå bort og slå opp en samtale ut av det blå da det høres så dumt ut

vi går i samme trinn

vi har vært venner for lenge siden og ble det en rar situasjon etter det og virka ganske irritert på meg

 

 

går på ungdomsskolen blir 15 om 6 dager

 

 

(gutt)



Anonymous poster hash: 862c6...9d1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smil lurt til henne og se henne alltid i øynene. Skap en connection.

 

Om dere snakker mye på sosiale medier så kan du prøve å få henne med hjem til deg på en film, eller finne på noe annet sosialt å gøy som bowling, eller noe annet. Det spørs hva du liker eller hva du tror hun kommer til å like.

 

Uansett så er det ikke så ille å spørre om hun har lyst til å komme på besøk når man er i så ung alder. For når man blir eldre så er dette synonymt med sex og er da noe man kanskje skal være litt forsiktig med eller vente med. Glem den siste setningen jeg skrev, den vil bare forvirre deg.

Lenke til kommentar

Kan du prøve å ringe til henne først da? Eller rett og slett bare si hei og spør hvordan det står til? Dere kan kanskje finne på noe sammen også, som Pjuuok har foreslått over her. Ikke noe galt i å invitere henne hjem altså, da blir det litt mer privat uten at alle på skolen ser på - men samtidig vet familien at du får besøk, så spørs om du tenker å holde det littegranne hemmelig for dem i starten.

Lenke til kommentar

Du burde kjøpe denne boken. Du kommer ikke til å angre.

http://www.genuine-connections.com/produkter/ebok

 

Hør på denne mannen her

http://www.youtube.com/watch?v=wts6gax-gvo

 

Han her også

 

And this

 

Er du i tvil om Pick Up Artist ikke virker. Dont Worry DR PHIL HAS ANSWERS.

 

Forstår du ikke hva du skal gjøre. Bare send meg en privat melding og jeg skal hjelpe deg ut så godt jeg kan. Du får Pick Up Artist materiale av meg og mine hjemmelagde rutiner helt gratis slik at vi kan kickstarte din sjekke karriere med kvinner.

Endret av Anvilycus
Lenke til kommentar

Okey, for å ha det på det rene, jeg har ikke noe imot PUA teknikker for å få bedre selvtillitt, få damer, bli bedre sosial etc. Men ser du ikke saken her? Han er en ung gutt som har lyst til å bli kjent med ei spesifikk jente. Det er så stress å pøse med pua-materiale, teknikker, sånn gjør du dette bla bla. Dette har jeg og noen milliarder andre klart oss uten så langt! Jeg står ved mitt forslag, gå til henne, spør om dere skal henge sammen og kjøpe is (et eller annet) etter skolen. Fred ut.

 

Edit: Tvillingsjel, jeg er uenig i at de skal fortsette å gjøre det samme på nett som før. Spesielt siden gutten sier han ønsker kontakt med henne i det virkelige liv, så blir det kræsj for meg å råde til mer på skype/snap/face osv.

Endret av fervent
Lenke til kommentar

Kan allerede forestille meg denne gutten på tråden. Han blir en 87 år gammel virgin.

http://www.theatlantic.com/health/archive/2013/03/the-87-year-old-virgin/274304/

 

Hvis han ikke klarer å skaffe seg damer gjennom ungdomskolen. Da har han 100% garanti på å bli en ensom taper på videregående. Stol på meg. På Videgående er det mange mange ensomme mannlige nerder.

 

Eller enda verre. Han blir så desperat at han runker kvinner som er eldre og styggere enn ham.

Endret av eXalpha
Lenke til kommentar

[quote name="fervent" post="21186389"

 

Edit: Tvillingsjel, jeg er uenig i at de skal fortsette å gjøre det samme på nett som før. Spesielt siden gutten sier han ønsker kontakt med henne i det virkelige liv, så blir det kræsj for meg å råde til mer på skype/snap/face osv.

 

Helt enig i at de kan prøve å finne på noe irl altså. Is var en god idé.

 

Invitere over og prate funket også. Øve til prøve? Gjøre lekser sammen? Om det er behov for unnskyldning altså :)

 

Edit: ødela quote, er på mobil

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

Kan allerede forestille meg denne gutten på tråden. Han blir en 87 år gammel virgin.

http://www.theatlantic.com/health/archive/2013/03/the-87-year-old-virgin/274304/

 

Hvis han ikke klarer å skaffe seg damer gjennom ungdomskolen. Da har han 100% garanti på å bli en ensom taper på videregående. Stol på meg. På Videgående er det mange mange ensomme mannlige nerder.

 

Eller enda verre. Han blir så desperat at han runker kvinner som er eldre og styggere enn ham.

Haha, hvilket univers lever du i? Et alternativt PUA-univers? Det er da helt normalt å ikke ha kjæreste på ungdomsskolen. Tror det var noe sånt som 8 av 28 i klassen min som hadde kjæreste på ungdomsskolen. Er vel mer vanlig å ikke ha det..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...