Gå til innhold

Ladestasjon til flere ladere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, stor sett Apple som står for dagens lade kaos. Selv har jeg 3 ladere i bruk hjemme, 2 fra Apple og en microUSB til alt annet. Uansett hvor fin og praktisk Apple sine kontakter er så brukes den KUN til lading for min del, siden alt annet av overføringer går trådløst, og da kan ikke all verdens funksjonalitet overveie en standard, felles lader løsning.

 

Har selv lenge kikka litt rundt på slike ladestasjoner, men litt usikker hva jeg skulle gått for, samt at en sånn stasjon tar opp litt plass selv når den ikke er i bruk.

 

 

 

2758_002911_universal_charging_stations_

8D5E911A.jpg

419327510_437.jpg

xl_Griffin_PowerDock_5_1.jpg

 

 

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Joda, jeg ser poenget ditt, mener bare at det må vel være rom for å snakke litt rundt temaet som tråden handler om også. Og selv om jeg ikke ga et direkte svar men heller bilde eksempler på ladestasjoner for å se om noen av dem kanskje var av typen trådstarteren er ute etter, for å kunne komme mere spesifikk oppfølgings post når man blir litt mere kjent med problemstillingen.

Lenke til kommentar

amobil har foresten skrevet om en ladestasjon som "Dagens Dings"m kan være verdt og sjekke ut, personlig syntes jeg den blir litt for lik en eller annen plastbalje med hull i.
http://www.amobil.no/artikler/dagens-dings-leitz-complete-desktop-multicharger/154444

 

 

Vurderer kjøpe en slik og bygge inn i en kommode skuff jeg har i gangen, blir den litt mere skjult og diskre.
ULIFE051600_05_L.jpg

460370-3.jpg

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...