Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Og så kom neste regning fra Tiscali!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..altså..skal du klage på den regningen som kom i tide?? For det er vel det du mener med "enda en". Eller mener du regningene som alle prater om nå som kom alt for seint?

 

AKIRA

 

Enda en, men denne gang er overforbruk inkludert - ikke bare fastbeløpet på 250.- som vi tidligere har fått.

Kor som e, så ville overforbruket vært minimalt hvis faktura på overforbruk var kommet regelmessig og ikke 18 måneder forsinket! Overforbruket (som er fakturert) er en følge av dette kan påklages på samme måte som den forrige.

Lenke til kommentar
..altså..skal du klage på den regningen som kom i tide?? For det er vel det du mener med "enda en". Eller mener du regningene som alle prater om nå som kom alt for seint?

 

AKIRA

 

Enda en, men denne gang er overforbruk inkludert - ikke bare fastbeløpet på 250.- som vi tidligere har fått.

Kor som e, så ville overforbruket vært minimalt hvis faktura på overforbruk var kommet regelmessig og ikke 18 måneder forsinket! Overforbruket (som er fakturert) er en følge av dette kan påklages på samme måte som den forrige.

 

Unnskyld meg, men mener du at overforbruket du har hatt den siste mnd, ville vært mindre om du hadde VIST hvor grensa var så du hadde surfet minder??? Eller misforstår jeg her nå? Jeg tror du har veldig tynn sak om du vil klage på en regning som kom i tide med riktig informasjon. Så lenge den gjelder for siste periode, og ikke 18 mnd bakover i tid.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Jeg fikk regning på overforbruk. På fakturaen sto det at det gjalt overforbruk tidligere i år 2003. Men jeg har ikke hatt surf hos Tiscali siden 2002, bare Adsl.

Jeg sendte en mail til Lindorff, og fikk svar at regningen gjaldt 2002, men siden det var så lenge siden og jeg hadde sagt opp aboet samme år, valgte de å frafalle regningen og jeg kunne se bort fra den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...