Kvalsvikfoto Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Vinteren er her...... Bildet er fjernet.
Lisbeth Grendal Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Hei Morten. Dette er kaldt ! Rimfrost på metall minner meg om barndom, og rimfrost på smijernsgelenderet hjemme. Fristende å smake på rimet, og der satt tunga plutselig bom fast. Hyl og skrik, blod og spetakkel Noen som kjenner seg igjen ? Vinteren har lenket seg fast, også i Østfold. Enkelt, men beskrivende bilde Morten Mvh. Lisbeth.
Kvalsvikfoto Skrevet 20. november 2013 Forfatter Skrevet 20. november 2013 Hei Morten. Dette er kaldt ! Rimfrost på metall minner meg om barndom, og rimfrost på smijernsgelenderet hjemme. Fristende å smake på rimet, og der satt tunga plutselig bom fast. Hyl og skrik, blod og spetakkel Noen som kjenner seg igjen ? Vinteren har lenket seg fast, også i Østfold. Enkelt, men beskrivende bilde Morten Hei Lisbeth! Jeg kjenner meg igjen,og er sikkert ikke alene om den beskrivelsen. Det enkle er gjerne et godt alternativ.-) Hilsen Morten
Anbefalte innlegg