Klinghoffer Skrevet 19. november 2013 Skrevet 19. november 2013 Heisann. Har en Samsung 7-serie med Windows 8.1 Pro 64-bit, IntelCore i5-3210M CPU, 2,50 GHz, 6,0GB RAM, Intel HD Graphics 4000. Tidligere hadde jeg Windows 7, og da kunne jeg spille spill (League of Legends) med høyeste kvalitet på alt. Etter å ha installert Windows 8 har jeg slitt med å få startet spillet, og når jeg endelig fikk installert det viser det seg at jeg ikke kan spille med høy kvalitet. Selv med laveste grafikkinnstillinger lagger spillet mye til tider. Noen som har noen idé om hvorfor dette skjer? Tenkte det kanskje kunne være mulig å formatere pcen, men når jeg prøver på det får jeg opp en feilmelding som sier at jeg mangler noen filer for å kunne det. Noen tips?
Aerow Skrevet 22. november 2013 Skrevet 22. november 2013 Har du prøvd å oppdatere driveren til HD 4000?
Klinghoffer Skrevet 25. november 2013 Forfatter Skrevet 25. november 2013 Er jo HD 4000 jeg har? Så vist jeg kan se skal det ikke være noe galt med driverne nei.. Hadde tidligere et program kalt SW Update som sørget for at alle driverne var oppdaterte til en hver tid, men dette har nå sluttet å fungere. Noen tilsvarende program på markedet?
Aerow Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 Du har HD 4000 ja, men det kommer grafikkdrivere til integrerte skjermkort også. Du kan laste ned nyeste HD 4000 driver her.
liealot Skrevet 25. november 2013 Skrevet 25. november 2013 (endret) http://forum.notebookreview.com/samsung/734915-win-8-1-dont-upgrade-until-samsung-has-updated-drivers-4.html flere som rapporterer problem med intel hd 4000 og win 8.1 drivere. hvis ikke løsningen er der ute enda, kommer den snart. nyeste driveren kom 20. november, kanskje problemet er løst allerede, rapportene med problemene begynte før 20. nov. prøv det først, eventuelt fjern den gamle driveren helt før du installerer den nye. edit: eller forsøk å last ned den nyeste versjonen av SWupdate: http://orcaservice.samsungmobile.com/SWUpdate.aspx Endret 25. november 2013 av liealot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå