Gå til innhold

Min erfaring med forbannabillig.com


mariogrip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket DX.com men di har ikke di samme varene... med Dx.com er det toll. men er fra et norsk nettbutikk?

 

Hvis han sier han har lager i Kina, kommer selvfølgelig tollen i tillegg. DX kan sende ut varer direkte til hannes kunder. Det er en av deres tjenester. Jeg har selv holdt på endel med nettopp det.

 

De har nok mange av eller alle produktene hannes. Det er bare du som ikke finner de.

Lenke til kommentar

Hadde aldri vurdert å handle her. Eneste kontaktinfo er et telefonnr som er reservert mot nummeropplysning, adressen som er oppgitt er "Forbanna billig, Norway" og domenet er registrert med skjult eier. Dette er vel heller ikke noe firma da det ikke er oppgitt org.nr eller kjøpsbetingelser.

 

Og de(n) som driver dette behersker heller ikke norsk....

 

Husk nor vi sender fra kina kan Toll komme viss varen er over 200 kr.

:nei::confused:

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg sente di en mail om dette og dette fikk jeg til svar:

 

 

Hei Mariogrip,

 

Vi må bare beklage at vi ikke har brukt god nok tid på og lage alle betingelser og kontakt informasjon på nettsiden vår, det beklager vi sterkt, har nettopp startet opp, og vi har hatt det veldig hektisk denne uken... vi har nå fikset feilene på nettsiden.

 

som en unnskyldning sender vi deg ett gave kort på 200 kr

 

Marius

Salg og reklamasjon

Forbanna billig

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

min erfaring med dx.com er at jeg får aldri varene, har bestilt mye der, det er svindlere

ikke det at det er noe big deal, det er bare litt kjedelig å måtte kjøpe det 2 ganger .

evay er tingen, der ser man historikkekn til selgere, hadde deal extreme vært på ebay

hadde ikke folk handlet om varen var halv pris

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...