Gå til innhold

[Løst] Ny spillkonsoll


gier008

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ønsker å kjøpe meg en ny spillkonsoll for å ha noe å gjøre når venner er på besøk. Begynner å bli lei av å bare sitte å se film og slikt. Savner spill som jeg spilte da jeg var liten, som alle mario spillene og slikt. Ønsker derfor å kjøpe en nintendo. Men er ikke så oppdatert på produktene til Nintendo lenger. Har fått med meg at wii er greie, men hva er dette wii u greiene? Og hva anbefaler dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wii U er den nyeste konsollen (1 år gammel ), Wii er den gamle (8 år gammel).

 

Wii U er mye kraftigere, har den nye kontrolleren, får/har fått de nye spillene osv..

 

Du kan også spille de "gamle" Wii spillene på Wii Uen, så lenge du har Wii kontrolleren og nunchuck (se bilde)

Nunchuck.jpg

 

Da kan du eventelt kjøpe deg Zelda spillene m.m som var på den gamle Wii og spille de på den nye Wii Uen.

 

Jeg ville kjøpt Wii U Zelda bundle pakka. Gir mest for pengene uten tvil.

 

 

Super mario 3d world kommer til Wii U nå i november. Ellers kommer spill som Mario kart 8, Donkey kong tropical freeze, Super smash brothers m.m på våren 2014.

 

Spill som allerede er ute til Wii Uen er blant annet Pikmin 3, Monster hunter 3, New super mario bros m.m

Endret av Rottenspacehead
  • Liker 1
Lenke til kommentar

gå for wiiU, der kan man spille både wii og wiiU spill og den støtter allt utstyr fra wii`en...

 

Spill som er bra på wiiU etter min mening er:

 

New Super Mario Bros U:

 

 

The Legend of Zelda: Wind Waker HD:

 

 

Lego City Undercover:

 

 

Scribblenauts Unlimited:

 

 

ZombiU:

 

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er scribblenauts unlimited kommet ut i Norge?

Ble ganske forvirret da jeg så Unlimited som "Coming to eShop soon" på 3DSen, med tanke på at det kom i februar til PC? Neste spill, Scribblenauts Unmasked, kom i september til PC? Hvorfor er Unlimited så vanvittig sen å komme på Wii U og 3DS?

 

On-topic anbefaler jeg Wii U om man må ha Nintendo-konsoll. Er det til multiplayer er NintendoLand et must. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...