Gå til innhold

Anbefaling hodetelefoner


amundsf

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Trenger nye hodetelefoner, men er usikker på hva jeg skal velge.

 

Har hørt mye bra om bose 15. De har i alle fall fantastisk støydemping, men leste i en annen tråd at de ikke hadde for god lydkvalitet? Dessuten har jeg forstått det som at de MÅ ha batterier for å fungere. Det er litt lite praktisk for et rotehue ;-) Det ideelle hadde vært om de hadde fungert uten aktiv støydemping hvis ikke hadde batterier.

 

Headsettet blir ikke brukt veldig mye i hverdagen, men skjer innimellom. Ellers på reise.

 

Primært musikk. Litt ulike sjangre. Fra elektronika, via pop og rock til Bjella. Innimellom film. Ikke spill.

 

 

Har ikke noe eksakt budsjett, men noe vesentlig over 2.000 er vel ikke spesielt fristende.

 

Har hatt Sennheiser 200 eller noe sånt i 8-10 år nå. Og vært bra fornøyd, men nå gir de hærpa lyd. Åpen for både små (lette å få med seg) og de større (hakket mer behagelig).

 

Takk for tips!

- Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som du ønsker støykansellering, og da kan jeg anbefale PSB M4U2 og Harman Kardon NC. Har sett på PSB M4U2 og den fungerer også uten batterier. både lyden og støykanselleringen skal være veldig god. Prisen er på 3000 kr. Har ikke sett noe særlig på Harman Kardon NC, men har hørt at de er blant de beste hodetelefonene med støykansellering på markedet. Prisen et på 2500 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...