Gå til innhold

Overføre penger fra bankkonto til paypal


Strekene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må vel først ha en PayPayPal-konto, med registrert Visa-kort. Så overfører du fra PayPal, ved at de belaster Visa-kortet ditt.

Det du sier er feil, det er ikke mulig å overføre penger til et Paypal konto ved at de belaster deg slik som på for eksempel Netflix. Da må du eventuelt knytte et kort til en annen Paypal konto for å så overføre penger til kontoen din. Det som er mulig dog er å knytte det til kontoen og da vil det bli belastet uten at pengene går inn på Paypal kontoen. Uansett tror jeg trådstarter ikke har et Visa kort siden han ønsker å overføre penger til selve kontoen.

 

Først må du ha Paypal konto, så går du inn på kontoen din, finner frem til "Deposit" et sted (har ikke mulighet å sjekke akkurat nå) og så skal det stå detaljene slik som kontonummer, bank og KID som du skal overføre til. Så må du i nettbanken din, og sende betaling til kontonummeret og bruke KID slik at pengene faktisk kommer til din Paypal. Husk at Paypal konto må ha lik navn som på bankkontoen ellers vil pengene bli sendt tilbake minus et gebyr.

Endret av Poopadoop
Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet kan du hente penger fra kontoen din på PayPal sine sider.

 

Du kan og legge inn nummeret på f.eks. Visa-kortet, vente noen dager til en kode kommer opp i nettbanken din, ved siden av en transaksjon på 15 kr, legge inn denne koden på PayPal-sidene der du skal verifisere kortet ditt, og så kan du betale direkte med kortet på PayPal sine sider.

Det finner jeg meget enkelt, har brukt det i flere år.

Lenke til kommentar

Det du sier er feil, det er ikke mulig å overføre penger til et Paypal konto ved at de belaster deg slik som på for eksempel Netflix. Da må du eventuelt knytte et kort til en annen Paypal konto for å så overføre penger til kontoen din. Det som er mulig dog er å knytte det til kontoen og da vil det bli belastet uten at pengene går inn på Paypal kontoen. Uansett tror jeg trådstarter ikke har et Visa kort siden han ønsker å overføre penger til selve kontoen.

 

Først må du ha Paypal konto, så går du inn på kontoen din, finner frem til "Deposit" et sted (har ikke mulighet å sjekke akkurat nå) og så skal det stå detaljene slik som kontonummer, bank og KID som du skal overføre til. Så må du i nettbanken din, og sende betaling til kontonummeret og bruke KID slik at pengene faktisk kommer til din Paypal. Husk at Paypal konto må ha lik navn som på bankkontoen ellers vil pengene bli sendt tilbake minus et gebyr.

 

Jeg har gjort det slik selv, men tipper de har endret på det. Jeg har ikke hatt behov for å overføre penger til Paypal på en stund.

Står uansett greit forklart når man er innlogget:

 

  • The money must come from a bank account that's in the same name as your PayPal account, which we have as [DITT NAVN]
  • Use your PayPal Customer Reference/ID exactly as it appears below and enter it into the payment description field when transferring money from your bank to PayPal.

 

Mottaker PayPal International Ltd Bank SKANDINAVISKA ENSKILDA BANKEN Account number 9750.11.01412 Transfer ID xxxxxxxxxxxxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...