Gå til innhold

Videointervjuer med teologiprofessorer


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bryr meg lite hva du "føler" om det. Svarer på min måte jeg.

...og din egen måte er å ikke svare skikkelig.

 

La meg gjette på hvorfor. Du vet at svaret er nei, og at tro og personlig overbevisninger er en dårlig måte å finne ut noe på. Dersom du først innrømmer dette så vil du kanskje måtte vurdere hvor pålitelig din egen tro er.

 

Dette er litt som å prøve å få religiøse til å definere sin egen religiøse tro.

Lenke til kommentar

...og din egen måte er å ikke svare skikkelig.

 

La meg gjette på hvorfor. Du vet at svaret er nei, og at tro og personlig overbevisninger er en dårlig måte å finne ut noe på. Dersom du først innrømmer dette så vil du kanskje måtte vurdere hvor pålitelig din egen tro er.

 

Dette er litt som å prøve å få religiøse til å definere sin egen religiøse tro.

 

Nei.

Som sagt det blir alt ettersom. Det behøver ikke være en dårlig måte, men det kan være. Og vice verca.

 

Du kan forsøke til du blir blå, men du får aldri noen enkel standard som svar på det spørsmålet. Som vil være skreddersydd deg og din påberopelse av å sitte med en A4 fasit på det, som du mener også må gjelde for alle andre.

 

Bedre svar har jeg ikke å gi deg, så får du bare kalle det så uskikkelig og være så misfornøyd du vil med det.

Lenke til kommentar

Nei.

Som sagt det blir alt ettersom. Det behøver ikke være en dårlig måte, men det kan være. Og vice verca.

 

Du kan forsøke til du blir blå, men du får aldri noen enkel standard som svar på det spørsmålet. Som vil være skreddersydd deg og din påberopelse av å sitte med en A4 fasit på det, som du mener også må gjelde for alle andre.

 

Bedre svar har jeg ikke å gi deg, så får du bare kalle det så uskikkelig og være så misfornøyd du vil med det.

Hehe. Det er ganske greit å gi et konkret svar på det spørsmålet, men du velger heller å komme med (ditt vanlige) svada, så det får gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...