Gå til innhold

[Løst] Laptop problemer


Anbefalte innlegg

Heisan ;) Når jeg skal laste ned ting på pcen så kommer det opp: Skriv inn et administrering passord, og klikk deretter ja. Ettersom jeg rett og slett har for mye dritt på pcen, bestemte jeg meg for å reformatere pcen i går, men nei det samme kom opp igjen... Verken jeg eller de foresatte hjemme husker det administrerings passordet, så nå sitter jeg bom fast. Jeg er da den personen i huset som har mest peiling rundt dette, så de foresatte hjemme vet ikke noe om dette rundt pcer. Jeg har en Compaq Presario CQ62 pc, som ble kjøpt rundt 2009 om jeg ikke tenker feil. Dette har foregått i godt over to måneder skal jeg si dere. Her trenger jeg deres hjelp, og jeg vil helst slippe å måtte sende den på reparasjon. Jeg takker for svar osv.

 

MVH: Flammen laugh.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke være inne i windows engang for å formatere pc'en, så da må du være borti et formateringsprogram som følger med pc'en?

 

Lagre alt du skal ta vare på enten i skyen eller på en ekstern harddisk, finn frem windows nøkkelen din, så kan du følge den her hvis du ikke har windows på CD: http://www.teknofil.no/artikler/slik_installerer_du_windows_7_fra_usb/87228

Lenke til kommentar

Fler tips?


Du trenger ikke være inne i windows engang for å formatere pc'en, så da må du være borti et formateringsprogram som følger med pc'en?

 

Lagre alt du skal ta vare på enten i skyen eller på en ekstern harddisk, finn frem windows nøkkelen din, så kan du følge den her hvis du ikke har windows på CD: http://www.teknofil.no/artikler/slik_installerer_du_windows_7_fra_usb/87228

Jeg fant egentlig bare formater på kontrollpannell.

Endret av flamethower1234
Lenke til kommentar

Hvis din brukerkonto har administrator privilegier kan du endre passordet på administrator-kontoen fra kontrollpanelet om jeg ikke tar helt feil. Derfra kan du enten skrive inn administratorpassord når du laster ned filer eller slå av den sikkerhetspolicyen fra lokalsikkerhetspolicy - administrative verktøy - kontrollpanel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...