Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gaver i julekalender til damen


Anbefalte innlegg

Hei folkens!
For tiden har forholdet mellom meg og damen gått litt på autopilot. Det er ikke mye spennende mellom oss lenger.

Jeg har sett at ikea selger julekalendre med små skuffer og lurte på om jeg skal kjøpe en sånn og fylle skuffene med gaver som piffer opp forholdet litt igjen, og sånn at hun føler at jeg fortsatt gidder å gjøre en innsats.

 

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe. Det kan ikke være dyre ting.

Jeg har som mål at gavene skal gi henne et smil om munnen, flire og generelt få en god følelse.

 

Det er vanskelig for dere å svare siden dere ikke vet hvordan hun er som person, og hva hun liker.

Men har noen av dere gjort dette før? Alle forslag blir vurdert om dere har noen :)



Anonymous poster hash: 0f635...8f7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. desember. 1 dobbelpakke fox. Signal: We're having a foxy x-mas.

2. desember. 1 par ullsokker og en string/hotpants eller hva du foretrekker.

 

Osv.

Jeg har kjørt en kalender til dama tidligere. Variert mellom alle pakker alene til henne, eller annenhver pakke. Budsjett; ca. 1000kr for hele saken. Annenhver pakke = 80-100 kr. i snitt. Billigere i starten osv. For et par år siden fikk jeg en juleøl HVER dag av dama. Jeg drakk "tett", men falt av ca. midt i desember, og hadde enkelte flasker stående til langt ut i romjulen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis kjæresten min hadde laget kalender til meg, så er det masse småting jeg ville blitt glad for. :) Feks.... Lypsyl, tyggegummi, massasjeolje (med gavekort på massasje av deg), billig-string på cubus, sokker, vinflaske en lørdag, sånn øyebind (søt øyemaske, kan brukes til annet enn å sove :) ), duftlys (romantisk), kortstokk (klespoker), innrammet bilde av deg, gavekort på ferdigsmurt matpakke (skjær agurken til hjerte feks), sjokolade, fin dusjsåpe/shampo, neglefil, neglelakk, sånn liten søt bok "om kjærlighet" som man får i flere varianter på bokhandel til 29kr, vanter, kjærlighet på pinne, billigsmykke (glitter og cubus har mange sånne til bare 20kr).

 

Som du ser er det bare å gå på leting :p Er utrolig moro å lage kalender til andre, og ikke bare unger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...