Gå til innhold

gogle translator lar meg ikke skrive ut overastte nettsider på korekt måte


sinnaelgen

Anbefalte innlegg

jeg har merket noe rart med Google translater

 

jeg har en artikkel i wikipedia som jeg gjerne skulle ha oversatt til norsk og så skrevet ut .

hvis jeg skriver ut original teksten så kommer det på 9 sider

 

men hvis jeg forsøker å oversette den ( lenken til siden legges inn i oversett boksen i stedet for teken ) så blir riktignok siden oversatt

men jeg for problemer med å skrive ut alle sidene.

 

i firefox blir bare en side skrevet ut .

mens i chrome virker det som ingen av siddene blir skrevet ut .

 

jeg avbryter utskriften når dialogboksen for å velge antall sider o.s.v. dukker opp.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet at Google Oversetter ikke oversetter korrekt Engelsk eller? Den oversetter veldig mange ord feil og du får ikke riktig grammatikk. Anbefaler deg ikke i å gjøre det altså, er ikke så veldig lurt når mye av teksten blir helt feil, når du oversetter direkte med Google Oversetter dessverre.

Lenke til kommentar

Problemet er ikke selv grammatikken, for det ser jeg stadig vek at er feil , men det er å forstå det grunnlegende.

 

jeg kopier lenke adressen ( den som står i adressefeltet ) og så limer jeg det inne i feltet for teksten .

Da dukker det som opp en ny link , som føre til en oversatt side

 

Det er denne som ikke kan skrives på en fornuftig måte

som nevnt tidligere så kan man fra original artikkelen skrive ut hel tekste , over flere utskrevne sider

 

mens etter oversettelsen får jeg i beste fall bare med den første siden

 

nå har jeg riktignok bare bruk firefox og chrome

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Du vet at Google Oversetter ikke oversetter korrekt Engelsk eller? Den oversetter veldig mange ord feil og du får ikke riktig grammatikk. Anbefaler deg ikke i å gjøre det altså, er ikke så veldig lurt når mye av teksten blir helt feil, når du oversetter direkte med Google Oversetter dessverre.

 

Den oversette godt nok i de fleste tilfeller til å gi ett godt inntrykk av hva de prøver å si på språket du oversetter fra. Men nei, ikke lever den som lekse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...