budgetarycorgio Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 hei jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg og velge hvem telefon jeg skal kjøpe jeg skal enten ha nexus 5 eller xperia z1 men jeg lurer på hva dere hadde valgt og hvorfor på forhånd takk for svar
ilPrincipino Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Hva er viktig for deg da? Vil du ha bedre bilder, større kamera og Xperia UI, eller vil du ha Vanilla Android, med alltid nyeste versjon av Android? Christian
budgetarycorgio Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 Hva er viktig for deg da? Vil du ha bedre bilder, større kamera og Xperia UI, eller vil du ha Vanilla Android, med alltid nyeste versjon av Android? Christian vell er jo altids kjekt med et bra kamera har akuratt hatt lg optimus 4x og den hadde elendig kamera. kameraet i z1 er jo knall bra så trur det blir den med tanke på batteri også og en annen ting jeg liker med den er skjermen! den er sylskarp
MoLvII Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Kamera, batteri, byggekvalitet, minnekort støtte og ikke minst vanntett går til z1. Skjerm, android versjon å sikkert alt annet går til nexus. Tror bare du får 16gb versjon nexus i norge, som begynner å bli veldig lite synes nå jeg. 1
budgetarycorgio Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 Kamera, batteri, byggekvalitet, minnekort støtte og ikke minst vanntett går til z1. Skjerm, android versjon å sikkert alt annet går til nexus. Tror bare du får 16gb versjon nexus i norge, som begynner å bli veldig lite synes nå jeg. de har jo omtrent samme specs så trur det blir z1 med tanke på kameraet, design og minnekort 16 gb blir litt lite fordi jeg hører på en del musikk. og med tanke på at den er vantett, jeg er mye ute med båten og da er det kjekt at den er vantett blir nok en z1 på meg eneste minuset er den høye prisen...
ilPrincipino Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Uansett hva du kjøper kommer du til å bli fornøyd. Lykke til! Christian
budgetarycorgio Skrevet 5. november 2013 Forfatter Skrevet 5. november 2013 Uansett hva du kjøper kommer du til å bli fornøyd. Lykke til! Christian Takk for hjelpa
hurdava Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Når det kommer til kameraet på Z1 må du ikke la deg lure av antall megapiksler. Jeg har testet en del telefonkamera selv, og Z1 er ikke i nærheten av min topp 3 liste. Denne videoen summerer opp mine erfaringer ganske godt: http://www.youtube.com/watch?v=OMb-jXlkNwY 1
blutut Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Såg bra ut den lista der Enig at Z1 har et skuffende kamera, ligger langt unna Note 3 i bildekvalitet. (Har begge telefonene)
cirka Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Blir helt forvirret jeg. Da jeg liksom lenge har innbilt meg at Nokia 1020 og Xperia z1 var det ypperste hva gjelder mobilkamera i salg akkurat nå..... Og så blir Z1 av og til kalt skuffende, for så i neste øyeblikk omtalt som nærmest en revolusjon?
Christoffero89 Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Den har også markedets dårligste hd skjerm. Blass og fæl. Feks lg g2 tar bedre bilder i flere scenarioer og har en vesentlig bedre skjerm samt er raskere med bedre batteritid
budgetarycorgio Skrevet 9. november 2013 Forfatter Skrevet 9. november 2013 Har kikket litt på lg g2 den ser bra ut med tanke på specs men er litt usikker med knapper bakpå... Noen som har erfaring?
Christoffero89 Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Knappene bak syns jeg er enklere å bruke en de på sidene. Jeg bruker lg quick window flip case og når jeg åpner lokket skrur skjermen seg på automatisk:). Før jeg fikk dekketmdobbeltrykket jeg på skjermen for å skru den på
fflex Skrevet 9. november 2013 Skrevet 9. november 2013 Mtp at du er mye ute på båt så kan du alltids også se på Samsung s4 Active.. bare et lite tips.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Litt forvirrende med Z1 sitt kamera ja... Den var jo veldig hypet opp i begynnelsen, men sammenligningstestene viser jo at den er mer middels. Sånn sett har vel Lumia 1020 mye mer å by på kameramessig, om man kan leve med annet enn vårt <3 Android. http://www.whistleout.com.au/MobilePhones/Guides/Camera-clash-iphone5s-vs-lumia1020-vs-xperiaz1
MoLvII Skrevet 10. november 2013 Skrevet 10. november 2013 Elkjøp selger nexus 5 for 3500 frem til kl 12 i dag. 2000 mer for sony'en er den ikke verd.
budgetarycorgio Skrevet 11. november 2013 Forfatter Skrevet 11. november 2013 Mtp at du er mye ute på båt så kan du alltids også se på Samsung s4 Active.. bare et lite tips. Har kikket på den også men liker den ikke så veldig... Syntes ikke den ser noe fin ut heller:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå