Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

klarer ikke å bestemme meg, hehe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jenter er umulig å skjønne fikk jeg bekreftet nå! Var ute å hang på byen med ei veninne, og plutselig kjente jeg noen som tok meg på ryggen... d var selvsagt ho jeg spurte ut på date som jeg tilfeldigvis traff.

Det merkelige var at hun oppførte seg som om jeg aldri har spurt hu på date. . Klem og vanlig snakk.

 

Er ca to uker siden jeg fikk et ja, og ikke hørt noe fra henne annet enn at ho gratulerte meg med dagen på sms.

Skjønner ingen verdens ting jeg nå.... hahaha, hva i alledager betyr dette?

 

Jeg trodde hu angret seg siden ho ikke har foreslått en dag å møtes, men hvorfor kom hu bort t meg, jeg så ho ikke en gang før ho kom bort...

Lenke til kommentar

Du inviterte henne ut og hun sa ja. Jenter liker vel ofte at gutter viser initiativ. Om du virkelig liker henne, så foreslår jeg at du kontakter henne og spør hvordan det går med den daten og om dere skal finne på noe snart. Det har gått to uker. Jeg synes ikke du virker masete og desperat altså :) - det kan godt hende hun lurer på det samme om deg, om du fortsatt vil :)

 

Og ja, jeg vet. Er ikke alltid lett å forstå seg på jenter. Er ikke alltid lett å forstå seg på gutter heller!

Lenke til kommentar

Står ikke på om jeg liker henne eller ikke, men er ikke så lovende om jeg må ta insj på alt tenker jeg, mister litt "gnisten" om du skjønner. Greit med litt god respons når man først sier ja..? :)

 

Hehe, vil ikke si d er vanskelig å skjønne meg, sier ting som de er, gjør ting enkelt for andre og meg selv :)

Lenke til kommentar

Jo, ser jo den da. Kan være greit at folk viser litt initiativ tilbake, men hva med å bare spørre litt sånn tilfeldig om daten og så se an svaret? Om hun ikke virker så interessert da, så er det vel bare å legge det bak seg :)

 

Det føles som hun dukket opp bak deg og klemte deg etc for å sjekke ut stemningen. Kanskje hun tom håpet at du skulle gå videre med spm om date. Det var du som spurte, så kanskje hun tenkte at neste trekk var ditt etter at hun sa ja.

Lenke til kommentar

Kan kanskje prøve å være litt casual om det når du prater med henne om det kanskje? Slik at det virker som du bare lurer på hva mer det ble til og at du ikke hørte noe mer fra henne? Jeg er ganske sikker på at det må være noe slikt som det jeg sa. Jeg selv hadde nok gjort som du tenker, tatt kontakt og etterlyst daten - men folk er forskjellige og noen føler nok at ballen er tilbake i ditt hjørne når de har sagt ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...