Gå til innhold

[Løst] Battlefield 4 FPS problem


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer med fpsen i battlefield 4. Jeg får 10-15 fps konstant når jeg spiller, det har ikke vært slik tidligere. Jeg har prøvd å re installere driverne og reparert battlefield 4. Dette har ikke fungert. Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg har søkt på google, men finner ikke noen nyttige svar!

 

skjermkort: Gtx 670

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gidder jeg ikke :) Nettopp byttet til Windows 8.1!

 

Da kan det være den kjente mus-buggen i Win8.1

 

1. Høyreklikk på spill-ikonet, og velg egenskaper

2. Trykk på kompabilitets-fanen

3. Huk av for å deaktivere skjerm-skalering ved høye DPI-valg («Disable display scaling on high DPI settings».)

 

Hjalp meg med Deus Ex ihvertfall. Fikk mye bedre FPS.

Lenke til kommentar

 

Da kan det være den kjente mus-buggen i Win8.1

 

1. Høyreklikk på spill-ikonet, og velg egenskaper

2. Trykk på kompabilitets-fanen

3. Huk av for å deaktivere skjerm-skalering ved høye DPI-valg («Disable display scaling on high DPI settings».)

 

Hjalp meg med Deus Ex ihvertfall. Fikk mye bedre FPS.

Finner ikke DPI-valg. Finner bare deaktiver skjermskalering ved høye ppt instillinger

Lenke til kommentar

Hei, jeg har problemer med fpsen i battlefield 4. Jeg får 10-15 fps konstant når jeg spiller, det har ikke vært slik tidligere. Jeg har prøvd å re installere driverne og reparert battlefield 4. Dette har ikke fungert. Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg har søkt på google, men finner ikke noen nyttige svar!

 

skjermkort: Gtx 670

Hei

Jeg har samme kort som deg, og føler jeg sliter litt med Fps også. Er ikke i nærheten av dine tall, men ligger i område 40-70 på innstillingen high. Jevnt over ligger jeg på 50, noe jeg mener er for lavt utifra tester jeg har sett.

Jeg mistenker en patch kommer til å fikse problemet for min del, da det innimellom havner på 70-90Fps som skal være normalt, for så å falle ned igjen.

 

Oppløsningen er 1080P.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har problemer med fpsen i battlefield 4. Jeg får 10-15 fps konstant når jeg spiller, det har ikke vært slik tidligere. Jeg har prøvd å re installere driverne og reparert battlefield 4. Dette har ikke fungert. Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg har søkt på google, men finner ikke noen nyttige svar!

 

skjermkort: Gtx 670

 

Oppgi ALL maskinvareinfo og OS :)

 

Edit, du har visst 8.1, noe som Bf4 liker.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Med det oppsettet bør du klare high med ca 60 fps ville jeg tro. Overklokking av skjermkort og cpu vil gi deg minst 10 fps til :)

 

Ta bort noe av AA (anti aliasing) slik at du er sikker på at ikkje spillet bruker mere enn 2GB minne av gpuen. DA vil det komme lagg ned i 10 fps..

 

Husk at nyeste driver er 331.65

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Med det oppsettet bør du klare high med ca 60 fps ville jeg tro. Overklokking av skjermkort og cpu vil gi deg minst 10 fps til :)

 

Ta bort noe av AA (anti aliasing) slik at du er sikker på at ikkje spillet bruker mere enn 2GB minne av gpuen. DA vil det komme lagg ned i 10 fps..

 

Husk at nyeste driver er 331.65

Jepp, jeg har alt. Ja, jeg overklokker nå, men får det ikke helt til å fungere skikkelig. Se min andre tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1549532

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...