Gå til innhold

Kjøttmeis inn for landing ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Albert.

Hva er det ved dette bildet du mener den tekniske kvaliteten er middelmådig? Jeg synes bildet er kjempeflott :D

Mvh. Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Takk for hyggelig og positiv kommentar ! :)

Bildet er kanskje OK ved normal betraktning, men eventuelle "pixel peepers" vil nok brekke seg av vemmelse. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

De har vel god fart og er ikke så enkle å fange, så her har du nok gjort en bra jobb, og det virker som at fokus sitter der det er naturlig å plassere det.

Skrevet

De har vel god fart og er ikke så enkle å fange, så her har du nok gjort en bra jobb, og det virker som at fokus sitter der det er naturlig å plassere det.

Hei, Helge.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Du er alt for streng med deg selv, Albert! Dette var lekkert! Herlig situasjon, flott fanget med kort lukkertid. Liker også hvordan fargen i meisebrystet går igjen i bakgrunnen. herlig bilde!

Skrevet

Du er alt for streng med deg selv, Albert! Dette var lekkert! Herlig situasjon, flott fanget med kort lukkertid. Liker også hvordan fargen i meisebrystet går igjen i bakgrunnen. herlig bilde!

Hei, Jan Egil.

Tusen takk for hyggelig, positiv og oppmuntrende kommentar ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Tenkte på at her er en kar som går inn for landing lenge før jeg så tittelen :) Flott fanget og rett lukkertid i mine øyne som gjør vingene dynamiske. Han ser dessuten svært så konsentrert ut om valg av landingsplass.

Skrevet

Tenkte på at her er en kar som går inn for landing lenge før jeg så tittelen :) Flott fanget og rett lukkertid i mine øyne som gjør vingene dynamiske. Han ser dessuten svært så konsentrert ut om valg av landingsplass.

Hei, Jan Høydal.

Tusen takk for hyggelig, positiv og analyserende kommentar, - jeg setter stor pris på det ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...