Gå til innhold

Rødstrupe i profil.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Albert :D

Kjempeflott portrett av Rødstrupen. Likte så godt lyset i bildet. Det framhever det sarte, og uskylden fuglen bærer preg av. Den ser så undrende ut, og man kan lure på hva den tenker.

Vakkert bilde, som man blir rørt av :D

Vennlig hilsen Lisbeth.

Skrevet

Hei Albert :D

Kjempeflott portrett av Rødstrupen. Likte så godt lyset i bildet. Det framhever det sarte, og uskylden fuglen bærer preg av. Den ser så undrende ut, og man kan lure på hva den tenker.

Vakkert bilde, som man blir rørt av :D

Vennlig hilsen Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! :)

Ja, den vesle rødstrupen var alene, og opptrådte svært forsiktig i nærheten av mer "verdensvante" pilfinker og kjøttmeiser. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Hei Albert

Dette må være samme rødstrupe som Lisbeth Grendal viste frem forleden ?

Grenen er også helt identisk, jeg har sammenliknet nøye .

Hei, Terje.

Grenen er den samme, men ikke fuglen.

Rødstrupen som Lisbeth fotograferte, mangler høyre fot.

Jeg fotograferte den i dag, forresten, så den er vel blitt fortrolig med plassen.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Hei Albert

Dette må være samme rødstrupe som Lisbeth Grendal viste frem forleden ?

Grenen er også helt identisk, jeg har sammenliknet nøye .

Hei igjen, Terje.

Her er ett av bildene av den enbente rødstrupen som jeg tok i dag.

Bildet er PS-behandlet og crop'et. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

post-310461-0-79159300-1383238509_thumb.jpg

Skrevet

Du kommer stadig opp med mange fine bilder av fugler, dette intet unntak. Men jeg lurer på om du skulle gitt bildet litt mer kontrast?

:)

Hei, Melvin.

Tusen takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar, - det setter jeg stor pris på ! :)

Du har så rett, så rett, og jeg var faktisk inne og økte både fargemetning og kontrast for 20 minutter siden, og lastet bildet opp på nytt !

Men jeg var nok FOR forsiktig, - så jeg skal forsøke å ta med meg ditt råd videre, for jeg har studert og blitt begeistret for dine fugleportretter mange ganger ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Skrevet

Ahhh...denne mangler jeg i samligen min...vel flere også.

Flott bilde...kunne kanskje dempet bakgrunnen noe?. Sikkert sagt det før...min smak :)

Hei, Jan Erik.

Takk for hyggelig og positiv kommentar, og jeg er glad for konstruktiv tilbakemelding, - bakgrunnen ER for lys, og jeg burde nok brukt litt mer tid ... !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...