Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Div. problemer med Volvo s60 2003


Blupping

Anbefalte innlegg

Hei.

 

1. Står: SRS-airbag serv. snarast (eller noe sånt) i displayet. Må jeg til verksted for å få sletta den eller er det noe annet feil?

2. Når jeg låser sentrallåsen så låser førerdøra seg opp igjen med en gang. Hva er grunnen til det?

3. Så et litt større problem...

 

Har installert ryggekamera på en Kenwood-spiller, men den aktiveres ikke automatisk når jeg setter bilen i revers. Jeg må manuelt aktivere kameraet for at det skal bli bilde på skjermen. På kameraet er det følgende kabler: 0,5m rød/sort strømkabel og gul rca-kabel på 6m. på spilleren er det: gul rca-inngang og 10cm lilla reverse-kabel som gummien må klippes av i enden for å koble til en strømkabel.
Den røde strømkabelen skal egentlig på lilla kabel, men den rød er jo atlfor kort til å kunne kobles til den.
Då den rød er kobla til ryggelyset. den lilla er ikke kobla til noen ting
Den svarte er jorda, og den gule rca-kabelen er koblet til rca-inngangen på spilleren.
Men jeg må manuelt sette på ryggekameraet på spilleren for at den skal vise noe bildet. egentlig skal den komme automatisk når jeg tar den i reverse. har sjekka innstillingen på spilleren til å stå slik at den automatisk skal slå seg på når jeg tar bilen i revers.
Men kan jeg koble den lilla kabelen til den gule rca-kabelen slik at den lilla kabelen får strøm? tror du det fungerer automatisk da?
Sånn ser den ut bak.
Takk for svar :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...