Gå til innhold

Apple innrømmer problemer med iPhone 5S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De nye iPhonene kom i salg i Norge sist fredag, men de første leveres likevel ikke før om et par uker. Dermed er det lite trolig at noen i Norge får telefoner med problembatteri.

Redigert :blush:

Endret av SeaLion
Skrevet

De nye iPhonene kom i salg i Norge sist fredag, men de første leveres likevel ikke før om et par uker. Dermed er det lite trolig at noen i Norge får telefoner med problembatteri.

Vi hadde enheter å gi til kunder på fredag :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har solgt ut flere enheter til kunder jeg.

• Liker 1
Gjest Slettet-376f9
Skrevet

??? Har du ligget i koma den siste måneden? Jeg var og kikket på 5C allerede 9. oktober og kjøpte en 5S 25.10.

Skrevet

Redigert :blush:

hvor for har du satt strek over hele teksten ?

Gjest Slettet-376f9
Skrevet

hvor for har du satt strek over hele teksten ?

Han trekker posten. Og det er en veldig fin måte å gjøre det på. Vi kan fortsatt se hva som ble sagt, men ved å trekke en strek over, betyr det at han kjenner utsagnet dødt og maktesløst, som det heter på fint. Og jeg selv ber om unnskyldning for utbruddet mitt i post nr 5.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...