Gå til innhold

Ultrabook til en student/FM gamer :)


Anbefalte innlegg

hei, jeg trenger hjelpe til å finne fram til riktig bærbar pc for meg i jungelen av bærbare.

Har brukt mye av den siste uka på å lese tester men har ikke klart å finne min laptop enda.

 

Her er mine krav:

1. Pris: Vil helst at den skal være billigere enn 7000 kr. Kan strekke med opp 8000 kr, HVIS laptoppen blir forbedret ekstremt mye.
MEN trenger jeg en så dyr laptop for mine krav?

 

2. Spill: Jeg er ikke en hardcoregamer, men gamer for det meste FM. men vil også at dem skal ha muligheten å kjøre assassins creed, civilization. Trenger ikke å kjøre spillende på top instillinger.

 

3. Student: Jeg er som sagt student og vil ha en relativ stille laptop.

 

4. Filmer/tv serier: Jeg ser en del filmer og serier så skjermen bør være relativt bra, med de utgangene det trengs for å evt koble opp til TV.

 

håper noen kan hjelpe meg, og det er mulig å komme med billigere forslag hvis dere mener de tilfredsstiller kravene mine :) på forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må den vere ny eller kan du leite etter brukt?

 

Eg kjøpte meg ein Asus UX32VD i vår til 8999 (tilbod) på komplett. Ser den er ute av produksjon nu - men den leverer verkeleg bra til prisen. Topp yting, full hd skjerm, og genial batteritid. I sine tidlige dagar klarte den heile bussturen frå Arendal til Oslo utan lading, mens eg bygde ein gruveby i Dwarf Fortress. Har lest batteritid* skal bli betre ved å oppgradere til rein SSD disk om det er viktig for deg.

 

Den køyrer forresten bl.a. Civ 4 Huge maps, og Civ 5 så som så. Best å ha Civ 5 i tactical view. Vifta kan vere småhørbar ved krevande prosesser (som Civ 5 u/ tactical)

Endret av Gardr
Lenke til kommentar

Må den vere ny eller kan du leite etter brukt?

 

Eg kjøpte meg ein Asus UX32VD i vår til 8999 (tilbod) på komplett. Ser den er ute av produksjon nu - men den leverer verkeleg bra til prisen. Topp yting, full hd skjerm, og genial batteritid. I sine tidlige dagar klarte den heile bussturen frå Arendal til Oslo utan lading, mens eg bygde ein gruveby i Dwarf Fortress. Har lest batteritid* skal bli betre ved å oppgradere til rein SSD disk om det er viktig for deg.

 

Den køyrer forresten bl.a. Civ 4 Huge maps, og Civ 5 så som så. Best å ha Civ 5 i tactical view. Vifta kan vere småhørbar ved krevande prosesser (som Civ 5 u/ tactical)

Jeg vil helst ha en ny ja :) har du noen andre anbefalinger? og som sagt, trenger ikke å bruke hele budsjettet mitt hvis det er noen billigere som tilfredstiller krevene mine :)

Lenke til kommentar

Jeg vil helst ha en ny ja :) har du noen andre anbefalinger? og som sagt, trenger ikke å bruke hele budsjettet mitt hvis det er noen billigere som tilfredstiller krevene mine :)

Det er vanskeleg å få tak i ultrabook med dedikert grafikk til under budsjettet ditt. Men utan dedikert grafikk forsvinner drastisk moglege spel du kan bryne deg på, sjølv med låg grafikk.

 

Denne er det 1 igjen av;

http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=246317&model=&salg=

Som er utan dedikert grafikk, og du kan sjå at det vil vere vanskeleg for Intel HD 3000 å køyre f.eks. AC

( http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=18&game=Assassins+Creed&p_make=Intel&p_deriv=Core+i7-2640M+2-Core+2.8GHz&gc_make=Intel&gc_deriv=Intel+HD+Graphics+3000+Mobile&ram=4&checkSubmit=#systemRequirements )

Men ikkje umogleg. Så du må nesten sjå ann kva som er viktigst for deg. Veit at civ4 går på hd graphics.

 

(Eg har personleg veldig god erfaring med ASUS, og er eigentleg derfor berre det eg ser på, så veit du kvifor det ikkje kjem andre merker)

Lenke til kommentar

takk for svar Gardr!!

etter litt tenking har jeg kommet fra til jeg vil kanskje legge mer penger i laptop. Har da begynt å sett på samsung, spesielt:

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/SANP900X4DA04/samsung-15-ultrabook-9-serie-platinum-solv

 

men skal jeg legge 9000 på bordet så kommer jo spørsmålet om mac(pluss at den er over 1000 kr billigere):

 

http://www.eplehuset.no/produkt/3931_macbook-air-116-13-ghz-128gb-ny.aspx

Et spørsmål angående mac:
1. Er det noe problemer med mac og spilling om dagen? er det egentlig noe forskjell idag på mac vs windows angående spilling(steam)?

 

er det andre ultrabook'er som bør nevnes i den prisklassen, opp mot 9000?

Lenke til kommentar

Kva skjermstorleik er det eigentleg du ser på? Tenkte 13.3" var det du ville ha, men dei to du fann nu er 11 og 15, og då vil eg framheve dei to under:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=774821#extra

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795007

 

Som er på 15.6", med dedikert grafikk og prosessor.

 

For å svare på dei du dro fram så veit eg ikkje mykje om Samsung, men dei gjer det bra på mobil og tv markedet, og har fått generelt god omtale på dei fleste maskinene sine. Personleg synast eg spesifikasjonene til maskinen var dårlege ift. kva du betaler. Einaste (eg ser) som er betre er SSD-disken, men dette saman med RAM er ofte lett å oppgradere sjølv. Same gjelder då for Macbooken, den er betre enn Samsungen, så av dine to ville eg valt den spesifikasjonsmessig. Spilling på mac er mykje lettere nu enn for nokre år sida - men du vil fortsatt merke at det finnst endå titler som ikkje er mac-venleg. Kikk på dei spela du har/vil ha. Der det står "add to cart"(store) har du logo på støtta operativsystem.

 

Om du gamer nokon FPS games kan liten skjerm vere problem. Min 13.3" synast eg gjer det vanskeleg å sjå folk på avstand som i Red Orchestra, men Payday går greitt. Kan og vere eg berre var dårleg i spelet den dagen, hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kva skjermstorleik er det eigentleg du ser på? Tenkte 13.3" var det du ville ha, men dei to du fann nu er 11 og 15, og då vil eg framheve dei to under:

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=774821#extra

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795007

 

Som er på 15.6", med dedikert grafikk og prosessor.

 

For å svare på dei du dro fram så veit eg ikkje mykje om Samsung, men dei gjer det bra på mobil og tv markedet, og har fått generelt god omtale på dei fleste maskinene sine. Personleg synast eg spesifikasjonene til maskinen var dårlege ift. kva du betaler. Einaste (eg ser) som er betre er SSD-disken, men dette saman med RAM er ofte lett å oppgradere sjølv. Same gjelder då for Macbooken, den er betre enn Samsungen, så av dine to ville eg valt den spesifikasjonsmessig. Spilling på mac er mykje lettere nu enn for nokre år sida - men du vil fortsatt merke at det finnst endå titler som ikkje er mac-venleg. Kikk på dei spela du har/vil ha. Der det står "add to cart"(store) har du logo på støtta operativsystem.

 

Om du gamer nokon FPS games kan liten skjerm vere problem. Min 13.3" synast eg gjer det vanskeleg å sjå folk på avstand som i Red Orchestra, men Payday går greitt. Kan og vere eg berre var dårleg i spelet den dagen, hehe.

Du har rett, er egentlig 13,3" jeg egentlig har sett etter :) men kan gå opp til 15.6".

ser at 13.3" til macbooken koster 8600 så da blir det ikke store forskjellen til samsung'en.

 

batteritid på de 2 du har funnet fram der, har du noen ide om hvor lenge de varer under f.eks film eller spilling?

Lenke til kommentar

Du har rett, er egentlig 13,3" jeg egentlig har sett etter :) men kan gå opp til 15.6".

ser at 13.3" til macbooken koster 8600 så da blir det ikke store forskjellen til samsung'en.

 

batteritid på de 2 du har funnet fram der, har du noen ide om hvor lenge de varer under f.eks film eller spilling?

Sjekka ein test på den eine, og det var dårleg. Større skjerm bruker meir straum.

 

Men kjøp denne. Har den sjølv, og har ikkje angra eit sekund. Berre oppgrader rammen ein gong. Eg kjøpte denne på tilbod til 510, så vent til ei eller anna kjede har tilbod på ei liknande brikke. (Er ei 2GB brikke du bytter ut)

Her er ein test om du vil bli overbevist ;]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...