Gå til innhold

Komplett pakke m/skjerm. Tar gjerne tilbakemeldinger!


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har bestemt meg for å kjøpe PC. Sist jeg hadde en maskin var i 2008, så en kan trygt si at det er mye som har endret seg!

 

Har satt sammen en liste med stort sett alt jeg trenger og er på utkikk etter tilbakemeldinger fra noen som kan dette litt bedre enn meg.

 

Jeg blir å bruke PCen til stort sett alt. Fokus på spill og moro. Vil ha noe som varer, er stabilt og gir kjempegod ytelse. Ønsker at systemet skal være ganske støysvakt, men ønsker ikke vannkjøling.

 

Produkter jeg er usikker på: hovedkortet, strømforsyningen, minnet og kjøling. De andre produktene er jeg ganske trygg på, men tar selvfølgelig i mot tilbakemeldinger/forsalg på alle komponenter.

 

> HER ER LISTEN OVER DELER <

 

På forhånd takk for hjelpen!

Endret av doW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC'en ser helt grei ut den:) Det eneste jeg kansje ville revurdert er å ha bytta ut den strømforsyningen med en Corsair AX eller i det minste HX serie i stedet.
Har brukt en 2-3 CM psu'er tidligere om årene i forskjellige bygg, og har ikke akkurat gode erfaringer. En tok fyr, og en konka å tok med seg hk å ram i farta.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Har bestemt meg for å kjøpe PC. Sist jeg hadde en maskin var i 2008, så en kan trygt si at det er mye som har endret seg!

 

Har satt sammen en liste med stort sett alt jeg trenger og er på utkikk etter tilbakemeldinger fra noen som kan dette litt bedre enn meg.

 

Jeg blir å bruke PCen til stort sett alt. Fokus på spill og moro. Vil ha noe som varer, er stabilt og gir kjempegod ytelse. Ønsker at systemet skal være ganske støysvakt, men ønsker ikke vannkjøling.

 

Produkter jeg er usikker på: hovedkortet, strømforsyningen, minnet og kjøling. De andre produktene er jeg ganske trygg på, men tar selvfølgelig i mot tilbakemeldinger/forsalg på alle komponenter.

 

> HER ER LISTEN OVER DELER <

 

På forhånd takk for hjelpen!

haswell har overklokkings power på selve cpuen 700 kr vs 2000kr hovedkort er nå ingen debatt lengre når det gjelder overklokking, eneste du skal se etter er features,farge og hvor mange usb/sata du vil ha/generell layout.

 

280x slår GTX 770 @1080p til 1000kr mindre. http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-radeon-r9-280x-review

4670k vs 4770k = 1fps bedre i spill. ikke verdt 900+kr forskjell

Noctua NH-U14S er en mindre og dårligere modell av storebror http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=512803 som er kongen av luft cpu kjølere (vi snakker 10-15 grader forskjell på en god overklokk full load)+ alt er mye dyrere på komplett enn feks netonnet.

 

Hadde spart de 2000+ og puttet de i en IKKE referanse 290x (om 1-2 måneder) eller 780 om du vil ha Gsync i fremtiden. Gsync vil bli stort tror jeg.

 

edit: så den var modulær. leste feil

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...