Gå til innhold

3Dmark 2001 score, er dette sucky?


Grisegutt

Anbefalte innlegg

Min personal computer består av:

 

Asus p4g8x deluxe hovedkort m/ P4-2.66 Ghz cpu og 512DDR ram, ikke dual, bare en brikke. Alt er egentlig på stell untatt skjermkortet. Det har eg ikke fått kjøpt.

 

Uansett, når eg putter i et GeForce 4 Ti4200 med 128DDR får eg 10753 i 3Dmark 2001.

Min gayfriend får 8800 i 3dmark med samme skjermkort men en ræva pc av en Athlon 1.4 Ghz med 512 DDR ram og kuk i rassen.

 

Burde eg få mer med min gode pc eller?

 

Just by the record, hvilken scåre burde eg få med Radeon 9700 PRO?

 

 

Takker for dypt seriøse svar med mening i. takk takk takk takk takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer ann på om du Tweaker skjermkortet osv. Jeg får poengsummer som pleier og være litt over snittet ,men jeg liker og sitte og tukle med instillinger i drivere osv får og tjene litt ekstra på det.

 

Uten noe overklokking av skjermkortet fikk jeg litt over 12000 med et Ti4200 64mb og hvis jeg overklokket det skjermkortet fikk jeg 14096.

 

Dette var med en XP1700@1900 , 1024ram , Shuttle FN41 (SN41g2) og Ti4200 315@630.

 

Så scoren din er litt lav ,men sålenge spill går fint synes ikke jeg det er så viktig og få så mange score ,men det er utrolig artig og presse systemet til og få høy poengsum også sette ned igjen.

 

Har nå et R9500 som er litt tegere i DX8 ,men litt raskere i Dx9.

Lenke til kommentar

jeg kan si at jeg med min xp25@28 , 512mb ram (dual), og ti 4200 får ca 11 220 når skjermkortet ike er overklokket. (MSI 128mb 4xagp)

 

synest nok gjerne at dette var litt lav score ja,

 

CFD:

 

Kan du gi meg litt hint til hvordan du trikser med riverne for å få disse tallene?? (har selv brukt mye tid på dette + bios instillinger, men til minimal nytte, får litt over 12 000 ved overklokking @ 315/500)

Lenke til kommentar

Jeg kom opp til 13.800 uten juks. Eller det kommer ann på hva man definerer som juks ,men det kan være lurt og sette skjermen til 47hz Interlased. Står om et par poeng der.

 

Kommer ikke på så mye annet nå ,men kjør samme oppløsning som 3dmark og minst mulig refreshrate.

 

EDIT: http://home.no/stlover/14096%20i%203dmark.jpg

 

Brukte powerstrip til og sette ned refreshraten til 40hz Interlazed selv. Selvom det står 60hz så overstyrer powerstrip windows sine instillinger og det er der 3dmark henter sine opplysninger.

 

EDIT: Beste jeg har uploadet er denne: http://service.futuremark.com/compare?2k1=6784476

Har desverre ISDN og jeg orker ikke og koble opp bare for og uplode en score.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...