Gå til innhold

ITbutikkens Policy!


Anbefalte innlegg

Har nå sent 2disker i retur och fikk den 3:e disken som ikke gikk att Formatere eller Partitionere. Sente mail till retur avdelningen och krevde en ny disk de svarte :

 

Jeg kan garantere dig en fabriks ny disk!

 

Med Venlig Hilsen / Best Regard

Rune Hornshøj

-----------------------------------------------------------

Datafilen A/S

ITbutikken A/S "

 

Fikk kort tid etterpå dette mailet:

 

 

"Jeg kan ikke love dig en fabriks ny disk, jeg har lige talt med min chef om det!

 

Med Venlig Hilsen / Best Regard

Rune Hornshøj

-----------------------------------------------------------

Datafilen A/S

 

ITbutikken A/S "

 

dette er så utruligt dårlig servis att eg trur eg må le av det. Fikk nettopå svar fra Peter Sunesen som er Chef för ItButikken han skrev fölgende:

 

"Idag vil alle medarbejder med forbrugerkontakt få besked om at kontakten med dig foregår gennem mig, og ingen andre.

 

Og angående din harddisk, så har du fået en 80GB som du har købt, og hvis du ikke er tilfreds med den, forventer jeg at du klager til forbrugerrådet som du har sagt... Og jeg og mine medarbejder vil IKKE komentere din sag før den kommer retur fra forbrugerrådet...

 

Og samtidig må jeg meddele dig, at ITbutikken ikke ønsker at handle med dig mere...

 

Med Venlig Hilsen / Best Regard

Peter Sunesen "

 

Vad sier man om den type kunde behandling????Det synes ikke spille noen rolle för ItButikken om de ger kundene defekte produkter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, her ser det ut som om enten:

 

1. De ansatte i itbutikken har fått fullstendig fnatt, er sprengt, iq-løse...

2. De ansatte i itbutikken har blitt provosert av en kundes ufine e-post...

3. En kombinasjon av de overnevnte.

 

For the record: Ole: Hvordan var ordlyden i din e-post til itbutikken der du klaget og truet med forbrukerrådet?

 

DrE

Lenke til kommentar

Har også hatt returproblemer med itbutikken. De sender pakker fort, og de er billige på en masse utstyr, men når det kommer til kundeservice og retursaker så suger dem SKIKKELIG.Når jeg har søkt i prisguiden noen ganger og sett at itbutikken er billigst/nest billigst så blir jeg alltid skuffet pga jeg aldri tør å handle der mer pga kundeservicen/redd for retursaker der :((

Lenke til kommentar
Har nå sent 2disker i retur och fikk den 3:e disken som ikke gikk att Formatere eller Partitionere.

Om eg forstår dette riktig har du altså sendt inn tre diskar fordi det ikkje gjekk an å formatere/partisjonere?

Det verkar rimeleg usannsynleg at du skal få tre defekte diskar på rad, så eg undrar om det ikkje er disken det er feil med, men deg eller maskina di.

 

Orsak om eg har oppfatta feil.

Lenke til kommentar

Vet du; etter din forrige post så er jeg mer troende til stå på itbutikkens side enn din. Makan til "Jeg er kunde og herre over butikkene" oppførsel er det lenge siden jeg har sett. Regner med at kravene dine til itbutikken har vært useriøse og unødvendig frekke, og skjønner godt at itbutikken i sin fulle rett foretrekker å ikke handle med deg.

 

Jobber selv i servicenæringen og vet alt om problemkunder. Det er ikke det at de ikke har rett, men måten de oppfører seg på. Det var en gang en veldig bra post her fra en som jobber i fotobutikk angående idiotkunder, og jeg er så enig så enig.

 

Det verkar rimeleg usannsynleg at du skal få tre defekte diskar på rad, så eg undrar om det ikkje er disken det er feil med, men deg eller maskina di.
Synes pekle er inne på noe. Sier ikke at du ikke har rett, men det virker besynderlig...

 

PS, dette er ikke ment som mobbing eller uthenging av noe slag, vil bare si min mening i saken. Jeg kan selvfølgelig ta feil, og da beklager jeg. Om du vil kaste mer lys på innlegget mitt så kan du jo vise til mailene du har sendt til itbutikken. Hvis jeg har tatt helt feil i karakteristikken min så er jeg gjerne med på et lite hat-korstog :)

Lenke til kommentar

Det er nok ikke uten grunn at It butikken gjør slik. Sannsynligvis er du Ole en stor tufs som tror du kan alt, og har rotet til dette selv. At du har fått 3 harddisker med feil er svært usannsynlig.

 

Skjønner godt at IT butikken ikke vil ha noe med deg å gjøre. Sannsynligvis så kan du ikke normal folkeskikk engang.

Lenke til kommentar

stavanger stavanger *riste på hue*

 

Det skal vel heller mye til før man får en websjappe til å gå såpasslangt som dette og jeg tror du unnlater å fortelle store deler av sannheten.

 

3 disker som man ikke kan formatere? Tror det er du som driter deg ut i dette tilfelle :yes:

Lenke til kommentar
Og samtidig må jeg meddele dig, at ITbutikken ikke ønsker at handle med dig mere...

Herregud! denne butikken kommer jeg aldri handlefra!

 

Pga av at de ikke vil ha noe med en idiotisk kunde som de bare taper penger på? Skjønner dem godt. Slike kunder gjør at de må øke prisene og det går utover oss andre. Kunder har ikke allitid rett.

Lenke til kommentar

Jeg har selv hatt problemer med ITbutikken, ikke på langt nær av dette kaliber, men dog.. De hadde sendt meg feil vare, en intern cd-brenner mens jeg hadde bestilt en ekstern. Denne kom selvfølgelig ikke til nytte for meg, og jeg sendte x antall mail for i det i hele tatt få en reaksjon fra ITbutikken.

Etter mye om og men fant jeg ut en returrutine de hadde på siden sin. Den var grei nok. Men de var frekke nok til å trekke meg for porto fram og tilbake for varen som DE hadde sendt feil. Det er ikke riktig! :evil:

 

Jeg sendte noe seriøse mail til de etterpå angående dette med porto, men de gadd ikke engang ta seg bryet å svare meg. Det kaller jeg service :grumpy:

 

F**k IT-butikken sier jeg bare. Anbelfales ikke!

Lenke til kommentar

Har selv hatt problemer med ITButikken, og utvekslet erfaringer med andre her inne som har hatt det samme (veldig mangen faktisk). Kan bare si at jo før jo heller folk innser grunnen til at de er noen kroner billigere enn andre, jo bedre. Serviceinstillingen er nemlig totalt fraværende. Har selv forsøkt å holde en seriøs tone med de, men etterhvert som de overser og roter bort informasjon man allerde har gitt blir man lei, svært lei, og går da mer kritisk til verks.

Lenke til kommentar

Eg har ikke truet med noe..eg har kun informert att eg er nött att finne noen andre Forum der eg kan få min sak bedömt. Om han opplever det som trusler da er det spinn hakkande galet.Om han sjöl sysn de agert riktigt har han ikke noe i det hele tatt att vara redde för.

 

Eg har idag sent saken videre till Forbrukerrådet & TV2 Hjelper deg

Lenke til kommentar

Den förste retur disken var det mekaniske olyder på..och da snakker vi skikkelige grejer..det har ITbutikken verksted og sett.

 

Disk # 2 gikk det ikke att installere eller flytte filer på..

 

Disk # 3 gikk hvarken att formatere eller Partionere. Hvare seg med Win eller 3.e parts programmer..

 

Eg jobber en god del med data..så eg vet om det er feil på ett produkte eller ej.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...