Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Andre som flørter med samboeren min


Anbefalte innlegg

Vel, dette her er typen du ikke vil møte alene i et grustak, ellers så hadde et retorisk spørsmål om hva hans dame ville si til å se litt på disse meldingene, vært sendt i hans retning for lengst. Men som de sier på nynorsk, dont bring a knife to a gunfight.

 

Anonymous poster hash: 90075...ef9

Kniv i pistolstrid er fantastisk viss du klarer å snike deg opp uten forvarsel. Endret av Priim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kort oppdatering på denne.

Denne karen svarte meg ikke, men umiddelbart etter at jeg sende denne meldingen, så begyne ipaden å pipe her i stua. Hvor han lurte på hvem [mitt navn] var, og om jeg hadde tilgang til hennes facebook. Før han gjenga beskjeden min i stikkordsform.

Han ba henne slette alle meldinger og bytte passord. Før han skrev at han synes det var voksent gjort av meg, og at han skjønte meg godt. Avslutningsvis sa no sånt som at hu fikk ta vare på det hun hadde.

 

Egentlig et helt greit svar, men hvorfor skulle han be henne slette alt, bytte passord osv? Det fikk meg til å lure.

 

Samboern rakk såvidt lese dette da hun stod opp før jeg reiste på jobb. Jeg sat at hun fikk svare han og rydde opp i dette før jeg var fremme på jobb. Og så fikk hun tenke seg om hva hun egentlig vil. Jeg kan jo ikke ha tillit til henne om hun lar seg kurtisere slik. Hun har hundrevis av kollegaer der og det er vel ikke lenge før vi får en reprise.

 

 

Når jeg kom på jobb så hadde det jo tikket inn et lass med meldinger fra dama, hvor hu sa ut hu hadde bedt han holde avstand osv.

 

Så jeg tror han er ute av bildet. Men nå skal de fortsatt på jobb sammen fredagskveld. Kjenner at tilliten min er så og si minimal til tross.

 

 

--

 

 

Om det var en intern spøk ville jeg vært MER bekymret enn om dette var en slibrig taper langt under hennes nivå som sender grisemeldinger som hun bare ignorerer fordi fyren er patetisk.

 

Jeg får rett og slett vondt inni meg bare av tanken på hva en intern spøk med "[redd] for at trusa skal skli for lett av" kan bety.

Fysisk vondt; litt kvalm -- fordi hva er det eventuelt uskrevne ordet i den setningen som gjør det til intern spøk?

"[redd] for at trusa skal falle av, [...]"

 

Nei.

Jeg gidder ikke engang:

Jeg antar at det er en slibrig taper langt under hennes nivå som bør og må settes på plass.

 

(Jeg burde bli bannet fra denne kategorien, da jeg har for mange dårlige erfaringer fra eget liv.)

 

Jeg forstod i grunn ikke helt hva du mente med de uskrevne ordene her? Det ble tatt litt ut av sammenheng, men det han skrev var noe sånt som om hu ville være med på øl på byen etter jobb, eller kanskje champis. Men med champis så er du kanskje redd for at trusa di skal skli for lett av. Jeg tolket det noe sånt som at han lurte på om hu var redd for å bli for full/gjøre no dumt i fylla.

 

Hvem man bør snakke med i denne saken:

Din partner.

Hvem man ikke bør snakke med i denne saken:

Kollegaene til din partner.

At du er i et forhold med damen, betyr ikke at det er forbudt å sjekke henne opp. Er hun attraktiv, så vil hun bli sjekket opp uansett.

Hva som er viktig her, er hvordan din partner responderer. Er det "Åh, ta meg over kjøkkenbenken nå!", så bør du ta en alvorsprat med henne. Er det "Beklager, men jeg er opptatt", så er det ikke noe problem.

Du har egentlig et veldig godt poeng. Og jeg tok dette litt til ettertanke. Jeg kan jo ikke leke "barnevakt" hver gang en ny frier står på døra her. Nå fikk jeg rydda denne karen unna banen. Men det er jo min samboer som må endre sin holdning/virkelighetsoppfatning. Etter alt å dømme så spiller hun nå helt uskyldig. Men jeg har ikke fått pratet ordentlig med henne enda.

 



Anonymous poster hash: 90075...ef9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg syntes at du har gjort det riktige her! Av og til må man ta «tyren ved hornene» og ikke la ting skure og gli avgårde! :) Det enkleste er det beste sier Rema 1000 reklamen, og noen ganger er det riktig! Du får sette deg ned og snakke ut med samboeren din, si det som det er med dine følelser og den usikkerheten som har dukket opp hos deg. At slik kan du ikke ha det, og at du bør få et ærlig svar i fra henne, og hva hun tenker om fremtiden med deg/barna/familien osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...