Gå til innhold

Start med kreatin


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har tenkt til å starte med kreatin. Og vet så langt at i oppstart fasen tar jeg 20 gr delt utover dagen i 7 dager. Og deretter gå ned til 5 gram om dagen. Men har vell ikke så mye å si å fordele de 5 grammene?

 

1. Og jeg lurer på evt når jeg skal ta pause fra kreatin og hvor lenge pausene burde være?

 

2. Hva skjer når jeg slutter med kreatin og når bør jeg slutte?

 

Takk!

Endret av HELTLOST-W
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Oppstartsfasen er ikke direkte nødvendig, men du fyller da opp lagrene dine raskere. Ta 5 gram før trening for eksempel.

 

2. Hvorfor skal du slutte med kreatin? Ingen grunn til å ha pauser.

Vil jo ikke gå på kreatin resten av livet? Og en ting jeg lurte på, hva slags bivirkninger kan jeg evt få? (jeg har ikke allergi)

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har tenkt til å starte med kreatin. Og vet så langt at i oppstart fasen tar jeg 20 gr delt utover dagen i 7 dager. Og deretter gå ned til 5 gram om dagen. Men har vell ikke så mye å si å fordele de 5 grammene?

 

1. Og jeg lurer på evt når jeg skal ta pause fra kreatin og hvor lenge pausene burde være?

 

2. Hva skjer når jeg slutter med kreatin og når bør jeg slutte?

 

Takk!

Som Vertical^ sier trenger du ikke oppkjøringsfase. Sånn egentlig.

Du trenger ikke pause med mindre økonomien sier stopp.

Når du slutter holdes mindre vann i muskelcellene og du ser litt mindre oppblåst ut. Dersom du har hatt bivirkninger som løs mage eller lignende forsvinner det etter hvert.

 

Det er ikke bol, akkurat :)

Lenke til kommentar

Som Vertical^ sier trenger du ikke oppkjøringsfase. Sånn egentlig.

Du trenger ikke pause med mindre økonomien sier stopp.

Når du slutter holdes mindre vann i muskelcellene og du ser litt mindre oppblåst ut. Dersom du har hatt bivirkninger som løs mage eller lignende forsvinner det etter hvert.

 

Det er ikke bol, akkurat :)

Ahh! Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...