Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lille moped-tråden


glennm95

Anbefalte innlegg

Her kan du spør om alt du vill som er MOPED-relatert !

 

REGLER:

 

-> Offtopic er IKKE tillat

-> Grei og snill, INGEN spm er dumme!

-> Skriv bokmål eller nynorsk ikke dialekt, (dette har med forståelse å gjøre)

-> Har du problem, forklar dette grundig og tilføy alt du har prøvd av feilsøking

-> Disputering om trim er ikke tillat etter forumet sine regler

 

 

Har ikke vært mye på dette forumet, derfor lite innlegg osv osv. men har mye erfaringer og kunnskap her og der innenfor moped,motor osv. dette er lært på ett annet forum.

 

har hatt 2 biler og har min 2 moped nå som vinter leke, Rieju RR som snart for ett hissig oppsett med trim, og har nå en bil som jeg holder på med veivbytte på :) så kan endel om motor ja <3 :)

Endret av glennm95
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan sikkert bli en fin tråd dette (dog kanskje ikke så mye brukt?). Dessverre så er det ikke lov å diskutere trim på dette forumet, ettersom det etter norske lover regnes som ulovlig.

 

derfor jeg rettet det mer mot problemer, og lite brukt mener jeg også den blir, er lite snakk om mopeder på dette forumet..

 

sorry, men er litt ukjent med reglene på forumet, noen år siden jeg har "aktiv" her :p

 

EDIT: la det til som regel :)

laget tråden slik det blir litt mer sammlet, mange tråder med samme problem eller likt problem, mye bedre om det er sammlet på en plass enn at mange har engen tråd med 2-3 svar

Endret av glennm95
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...