Harald Gjerholm Skrevet 19. oktober 2013 Skrevet 19. oktober 2013 Ender på lerret. Bildet er fjernet.
Jentungen2 Skrevet 20. oktober 2013 Skrevet 20. oktober 2013 (endret) He,he .... det blir i såfall ikke fra meg, kan ha sansen for litt malerisk jeg :-) Og artig at du våger :-))) Liker stemningen i bildet, høsten i full prakt, ender i flokk på leting etter mat, løv som nesten ligner potetgull i forkant her :-) Artig med de to flotte stjertene som møtes sentralt i bildeflaten også, synes de tre endene i fremkant er flotte, men tenker at stakkaren bak sprekker litt opp, kanskje ikke så rart heller, så kaldt som vannet må være :-) Kunne kanskje strengt tatt ønsket meg bitte litt mer luft på venstre siden av bildet også :-) Hilsen Anita Endret 20. oktober 2013 av Jentungen2
Harald Gjerholm Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter Skrevet 20. oktober 2013 Helt useriøs fotografering dette. Endene i Hermanstjern er veldig tamme og spiser tørre boller fra hånden og er bygdas kjæledegger. Det er så mange av dem at det er vanskelig å komponere et skikkelig bilde. Noen fuglefotograf er jeg ikke og har heller ikke utstyr til denne slags bilder så da blir det som det blir. HG
Anbefalte innlegg