Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med internett i Polen.


Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet til Polen inn i et hus sammen med fire andre studenter. Problemet vårt er at bare èn kan koble seg til Internett samtidig. Vi kan alle koble til ruteren, men bare èn av oss får Internett. I går var det jeg som hadde Internett, men i dag er det en annen som har Internett. Vi har snakket med huseieren og han svarte dette:

Sitat:
You can use at the moment internet only on 2 devices at once - my internet provider rules smile.gif

 

If you want to use another device you need to restart the router because it remembers those first 2 devices.

 

 

 

I have talked to my internet provider and I have changed possibility of using the internet from 2 to 4 devices. I got information that it should be ready on tuesday !!

 

 

 

And again if you use for example 4 computers at once and you want to turn off 1 computer to use mobile internet it will not work because the router remembers those first 4 computers so you have to restart the router...

 

Welcome to Poland smile.gifsmile.gifsmile.gif

Er det noen som helst måte å fikse dette på? Selv har jeg aldri hørt om dette problemet før. De som ikke har Internett får "resolving host/løser vert" i nedre venstre hjørne av nettleseren. Løsninger mottas med stor takk! Ruteren jeg har foreløpig er en Cisco EPC 2425.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...