Gå til innhold

Sony A9, A7, A7r, A7s tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Noen som vet om Bulb fugerer med App`n?

Ikke for øyeblikket , men det burde være mulig i en oppdatering . Det burde jo også være mulig å kunne gjøre bulb eksponeringer med en timer funksjon på appen . Man velger eksponeringstid og så ordner appen resten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke den appen til å fungere med Note 2. Hverken med NFC eller vanlig wifi, hmm tips?

Den står bare å surrer i connect på begge enheter.

Prøv dette: Gå inn på wifi-menyen, trykk knappen ved siden av homebutton -> Advanced ->Huk av "Auto network switch"

Skrevet

Får ikke den appen til å fungere med Note 2. Hverken med NFC eller vanlig wifi, hmm tips?

Prøv dette: Gå inn på wifi-menyen, trykk knappen ved siden av homebutton -> Advanced ->Huk av "Auto network switch"

Ja! Da funker det! Takk! :)

Bug på Note 2 eller gjengs på alle telefoner?

Skrevet

Bra det fungerte!

Noen enkelte android ser det ut som, hadde samme problemet med gopro og note 3.

Skrevet

Bra det fungerte!

Noen enkelte android ser det ut som, hadde samme problemet med gopro og note 3.

Gopro 3 (BE) funket fint hos meg på Note 2 rett ut av boksen. Det var nesten så jeg kjøpte meg ny telefon her igår, men da kan jeg vente til Note 4 før jeg bytter ut :p Takk igjen!

• Liker 1
Gjest Slettet+0987123
Skrevet

Ja, må si startup tiden har de virkelig forbedret kraftig! :)

Betraktelig også, fra 20 sekunder til 1 sekund, ikke verst. Merker også at autofokusen er kjappere :)

Leste på Sonyalpharumors om en som opplevde forbedring fra 4 til 1 sekund. Selv har jeg opplevd merkbar forskjell - nå ca 1 sekund. Men før oppdateringen var oppstarten nærmere 4 enn 20 sekunder.

Jeg opplever også autofokusen som kjappere.

Skrevet

Ja, må si startup tiden har de virkelig forbedret kraftig! :)

Betraktelig også, fra 20 sekunder til 1 sekund, ikke verst. Merker også at autofokusen er kjappere :)

Leste på Sonyalpharumors om en som opplevde forbedring fra 4 til 1 sekund. Selv har jeg opplevd merkbar forskjell - nå ca 1 sekund. Men før oppdateringen var oppstarten nærmere 4 enn 20 sekunder.

Jeg opplever også autofokusen som kjappere.

Når kameraet hadde vært avslått lenge så var det ca mellom 15-20 sekunder(merkelige greier), ellers så var det ca 4 sekunder. Noen andre som har merket bedre autofokus?

Skrevet

Kjøpte akkurat A7 med kit-lens, veritikal grep i sør-korea for ca 11k, fikk også med ett 16gb minnekort, en kamerabag og ett filter med i prisen. Neste investering blir sikkert en vid linse når det kommer, evt samyang 14mm f/2.8. Noen som har testet sistnevnte på A7?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...