smarties1 Skrevet 12. oktober 2013 Skrevet 12. oktober 2013 Hei! Etter at jeg har ladet opp Samsung galaxy s2'en så har det grønne batterisymbolet øverst i høyre hjørne i statuslinjen (?) forsvunnet. Jeg finner ingen steder i innstillinger hvor jeg kan få tilbake dette. Så er det noen hjelpsomme diskusjonere som kunne forklart meg hvor i innstillinger jeg kan skru på å ha dette batterisymbolet igjen + få opp hvor mange prosent det er igjen? Tusen takk for all hjelp.
Slettet-8SJC9V Skrevet 13. oktober 2013 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Etter at jeg har ladet opp Samsung galaxy s2'en så har det grønne batterisymbolet øverst i høyre hjørne i statuslinjen (?) forsvunnet. Jeg finner ingen steder i innstillinger hvor jeg kan få tilbake dette. Så er det noen hjelpsomme diskusjonere som kunne forklart meg hvor i innstillinger jeg kan skru på å ha dette batterisymbolet igjen + få opp hvor mange prosent det er igjen? Tusen takk for all hjelp. Innstillinger > skjerm > flere innstillinger > Vis batteriprosent (merk) Dette er på Jelly bean, regner med at du har oppdatert til nyeste programmvare
smarties1 Skrevet 3. november 2013 Forfatter Skrevet 3. november 2013 Innstillinger > skjerm > flere innstillinger > Vis batteriprosent (merk) Dette er på Jelly bean, regner med at du har oppdatert til nyeste programmvare Tusen takk for hjelpen! Setter nå denne tråden som løst. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå