Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Vondt i lunge ved innpust.


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

I de siste 3 ukene har jeg hatt et ubehag i venstre lunge. Det gjør litt vondt ved innpust. Jeg sliter også med å løpe like lenge som før.

 

Jeg hoster ikke, Har astma da, så det slimer seg opp i halsen når jeg løper på tredemølle, .mer enn vanlig.

 

Kan også få plutslig hodepine. Varer bare i noen sekunder, men er litt intenst.

 

Er også litt trøtt for tiden. Å kan få litt øreverk.

 

Hva kan dette være? Har ikke problemer med nesa eller feber, så vil ikke tro det er forkjølelse.



Anonymous poster hash: 144a7...e73
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, men vurderer det. Tentke egentlig det ville gå over av seg selv. Er ikke så plagsomt, men det er der jo hele tiden, så kan være det har blitt en liten vanesak?

Har noen vært borti lignende? Innpusten er mest irriterende, enn vond. Alt er egentlig ganske mildt, bortsett fra hodepinen som kan komme, men den varer i så kort tid og kommer veldig sjeldent.



Anonymous poster hash: 144a7...e73
Lenke til kommentar

Har det avtatt i det hele tatt iløpet av de 3 ukene eller har det blitt værre?
Er et symptom som kan være relevant ved mange diagnoser, men vis det ikke er store plager så ville jeg tvilt. En lege undersøkelse er aldri dumt ved lengre plager, men trur ikke legen ville rekvirert noen større undersøkelser ved dette problemet i første periode. Legen ville kjent og hørt på lungene og sikkert bedt deg ta tiden med hjelp vis det ikke ble funnet noe konkret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...