Gå til innhold

– Kinect vil ikke hente inn data om deg til reklamer


Anbefalte innlegg

 

Du er kanskje ikke paranoid men du er heller uvitende om hva overvåkning og innsamling av informasjon om deg betyr.

 

Det er ingen som sitter å ser på deg eller hører på dine private samtaler men det er en datamaskin som samler inn info og et dataprogram som analyserer informasjonen som blir samlet inn. Hvis man nevner 'triggerord' i kommunikasjon som Skype, FB eller annen sosial media eller over telefon blir dette tagget. Ikke nok med det men siden det er så billig med lagring og heller lettere å lagre alt om alle så gjør nettopp NSA dette. Før var man uskyldig til det motsatte er bevist men nå er alle skyldig til det motsatte er bevist.

 

Her er en del av et sitat fra en annen tråd:

 

 

 

 

tl;dr: Du er ignorant. Du kan le nå men jeg tror ikke du vil beholde latteren hvis vi ender opp i en politistat og i 1984.

 

Er flere tilfeller hvor web kameraer er blitt hacket av kyndige personer. Enten det er på TV ditt, overvåkning kamera i huset, din laptop osv osv. Og jeg er fult klar over at det er systemer i sving til enhver tid som fanger opp nøkkel ord og flager det.

 

Men nå har det seg slik at jeg er en helt normal person som ikke driver med noe kriminelt så jeg har ikke noe problem med at NSA eller haugevis av andre måtte flagge denne kommentaren pga jeg skriver NSA,TERROR,NORGE,USA.

 

Nå er det flere flagg her slik, og ikke bare meg men sikkert hele nettsiden er muligens flagget en eller annen plass i et system eller flere.

 

Jeg er ikke ignorant, jeg er informert og har et annet syn en deg. #dealwithit

 

Sitter og venter på at du har med reklamer i innleggene dine Larzen.

 

Oh wait, you already did...

 

 

Kinect.... they lied about it last time. why would they lie again? o.O

 

Du skjønner at du fremstår som lite seriøs når du responderer på denne måten? Du må for all del bare fortsette men ikke bli overasket om folk til slutt slutter å respondere til deg. Men det er vel kanskje det du helst liker..å bare diktere og ikke diskutere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...