Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Invitere på veldedighetsball


Anbefalte innlegg

Jeg skal på veldedighetsball med jobben i helgen. Jeg får ta med følge. Har allerede invitert en jente og hun har sagt ja, vi henger en del sammen. Hun er head over heels forelsket i meg og jeg er ikke helt der tilbake uten at hun vet noe om det.... enda. Så er det en annen jente jeg har datet bittelitt, hun liker jeg veldig godt og tror er en mye bedre match for meg. SÅ, skal jeg spørre hun andre om hun vil være min date i helgen? hvis hun sier ja, være ærlig med hun jeg allerede har invitert og si at jeg ikke tror det kan bli noe mellom oss og at det kanskje er best jeg går alene på ball..... hun kommer til å bli veldig lei seg osv......

 

Jeg vil på en måte utnytte muligheten til å ta med hun andre, det er et veldig staselig ball med storbandmusikk og alle mulige herligheter.

 

Så folkens, er det værre å dumpe henne nå til fordel for en annen eller late som ingenting, ta henne med på ball og dumpe henne på mandag? jeg liker ikke å lede folk an til å tro at jeg liker dem lenge da dette bare sårer folk mere......



Anonymous poster hash: 23731...ca8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du allerede har invitert en jente som er forelsket i deg, så drar du med henne. Noe annet er bare bedritent gjort, spesielt med så kort varsel.

Enig her, og du burde kanskje tenkt på dette før du inviterte hun første.. Men vanskelig problemstilling du har rotet deg opp i selv.

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...