Laila - Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Vakkert og stilrent. Nydelige S/H toner. Spennende og annerledes bilde! Liker dette veldig godt!
Jan Høydal Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Skrevet 2. oktober 2013 Takker Jentungen - Gratulerer med dagens bilde forresten Kjekt du likte bildet. Prøvde å gjøre et tidligere bilde jeg tok litt mer spennende og dramatisk i S/H. I dette tilfellet var det å legge på et rødt filter før S/H konverteringen for å øke synligheten av detaljer gjennom tåkelaget og som dessuten gir en litt "rå" kontrasteffekt.
Ovidia2 Skrevet 2. oktober 2013 Skrevet 2. oktober 2013 Herlig med det dramatisk lyset midt i mørket.. annerledes motiv som jeg liker! Hilsen Tove
Jan Høydal Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter Skrevet 2. oktober 2013 Takker Tove Alltid hyggelig med tilbakemeldinger fra deg Ikke lett å finne på noe som er anderledes - men det gjør det hele desto mer utfordrende. Det er spesielt der jeg synes du gjør en utrolig bra jobb bak kameraet - evnen til fornyelse og fange nye ideer. Jan
Anbefalte innlegg