Gå til innhold

Noen som er opp for Dark Souls?


Anbefalte innlegg

Norvegia broder SØKEN:

 

-Så jaaa, jeg er 14,5 og driver godt med Dark Souls,Minecraft, Terraria CSS osv, men vil noen joine og spille noe sammen så add meg på Steam da ;)

 

-Steam: Manatee J

Msg me når som helst!

(note: Hvis jeg ikke svarer, ser jeg enten på film, er på do eller er ute med venner, jeg lar bare datamaskinen stå på.)

 

vel, Nå er det bare jo og vente da!

Ses ute på slagmarken folkens :D

 

 

(enda en notering: selv om jeg er 14, ikke døm meg for alderen er du snill, jeg tåler banning, dårlig sportsånd osv ;D. )

 

-Mvh Jacob

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde dark soul med tenkte på det skulle jeg være hardcore hmmmmmmmm så har jeg ikke spilt det på en stundt .Men seff gi meg nicket jeg kan bli med engang har så vidt startet dark soul.Bruker mic jeg og -

Send nic privat eller forum du velger:).Når det skal sies har jeg ikke spilt dette på lenge men husker litt:D

Lenke til kommentar

Hva er det dere ønsker å spille? Er det litt jolly coop i undead burg på nye karakterer eller trenger dere hjelp til å drepe bosser? Tror ikke jeg gaper over for mye om jeg sier at jeg har rimelig god kontroll på alt før O&S, men har ikke orket å drepe alle lordene enda.

Lenke til kommentar

Hva er det dere ønsker å spille? Er det litt jolly coop i undead burg på nye karakterer eller trenger dere hjelp til å drepe bosser? Tror ikke jeg gaper over for mye om jeg sier at jeg har rimelig god kontroll på alt før O&S, men har ikke orket å drepe alle lordene enda.

Jeg kunne gjerne trengt litt hjelp i blighttown...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...