Gå til innhold

Angående tråder med CS...


Anbefalte innlegg

IKKE ment som Flaming, mer som gennerell oppgitthet! : (Selv om jeg vet jeg sikkert får drit for dette innlegget..)

 

Det ble opprettet en offesiellt CS-Tråd på forumet pga at det var så ufatterlig mange som startet Tråder om CS. For meg, som ikke spiller CS og heller aldri har gjort det til noen særlig grad, var dette helt fantastisk. Det var nesten så jeg ble provosert over at folk hver dag skulle starte nye tråder om CS, og innholdet var alltid det samme etter 5 poster:

"CS SUUUGER!"

etterfulg av:

"CS RUUUUULER!" osv. frem og tilbake. Helt tåpelig..

 

Men så kom CS 1.6, og noen lyse hoder fant ut at det ikke var CS... Det var CS 1.6 og det ble opprettet en halv million tråder om dette. Som følge av det tok så Moderatorene her og omdøpte CS-tråden til CS 1.6. Hva hva skjer???

Oj: ALLE som ikke har oppgradert ennå oppretter da nye tråder i forumet igjen. Det her er for meg HELT utrolig ass!!! Går det ikke ann på noen som helst måte å kunne gå inn på "Generall Diskusjon" eller Hjelp på gamer forumet uten å måtte sttøte på 3-5 tråder om CS?!? Og hva er grunnen til dette??

Den offesielle tråden er der for å brukes.. Kanskje til og med når man vil ha hjelp?!?

 

Det var bare det jeg ville ha svar på..

:grumpy:

 

PS: Om noen av dere har lest inlegget her før, så var det pga av det har stått i en tråd ang CS og HL, men fikk kun en tilbake melding og tror ærlig talt ikke det var stort fler som leste det heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men så kom CS 1.6, og noen lyse hoder fant ut at det ikke var CS... Det var CS 1.6 og det ble opprettet en halv million tråder om dette. Som følge av det tok så Moderatorene her og omdøpte CS-tråden til CWS 1.6. Hva hva skjer???

Jeg skjønner ikke helt hva du mener med omdøpe til "CWS 1.6". Den offisielle tråden som har prioritet over seg heter da "Den offisielle tråden for Counter-Strike 1.6".

 

Men, hvis du ser mange CS-tråder fremover er det bare å sende moderatorer en melding via "varsle mod." så skal vi enten stenge dem eller slette dem. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Okei.. En liten bump her nu, men jeg vil bare si en ting angående dette med å legge alt CS relatert stoff i en tråd. Poenget er hva?

 

Skal vi begynne å gjøre dette med skjermkort, harddisker og andre spill? Forumet er her for å brukes, og som dere syns det blir for mange poster i de diverse kategoriene får heller be moderatorene opprette en egen del på forumet kun for CS diskusjon. Legge alt i en tråd er idiotisk ettersom man må lete seg ihjel for å finne ut det man vil vite.

Lenke til kommentar

det er egne forum for CS, men gamer.no er ikke ett av dem.

 

Det at alt CS snakk skal under en tråd er idiotisk, det blir som XoRc sier..

 

men jeg tror poenget her er at veeeeldig ofte omhandler de nye CS trådene noe som det allerede finnes uendelig mange tråder om fra før. forumet har søkefunksjon, og den virker faktisk.

Lenke til kommentar
det er egne forum for CS, men gamer.no er ikke ett av dem.

 

Det at alt CS snakk skal under en tråd er idiotisk, det blir som XoRc sier..

 

men jeg tror poenget her er at veeeeldig ofte omhandler de nye CS trådene noe som det allerede finnes uendelig mange tråder om fra før. forumet har søkefunksjon, og den virker faktisk.

 

or does it really work? tuduu du du! *plystre x-files* :lol:

Lenke til kommentar

For å oppklare evnt. misforståelser her: Den offisielle Counter-Strike-tråden er ment for spørsmål som stilles om igjen og om igjen hver bidige dag i mange mange uker etter en ny lansering. Vi vil ikke stenge tråder som har et CS-tema som har et litt mer intelektuelt innhold enn "hvor laster jeg ned CS?", "steam suger", "hater steam", "cs er dritt".

 

Når det er sagt vil vi snart få et nytt forum, hvor kategoriseringen etterhvert vil bli helt anderledes. Da vil vi mest sannsynlig opprette en egen kategori for Counter-Strike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...